2011 10 18

Seminare – teisėjų pamokos krepšinio treneriams

Spalio 17-ą dieną visi „Sabonio krepšinio centras“ treneriai rinkosi į seminarą, kurį vedė Lietuvos krepšinio lygos (LKL) teisėjai Danielius Bandzevičius ir Artūras Šukys.
Krepšinio kamuolys
Krepšinio kamuolys / Photos.com

Šio seminaro metu teisėjai, kartu su treneriais, nagrinėjo video medžiagą, kurioje buvo pateikiami ginčytini epizodai iš  krepšinio rungtynių. Po kiekvieno video epizodo visi posėdžių salėje buvę centro treneriai diskutuodavo, kaip jie patys traktuotų matytą situaciją. Taip pat teisėjai pristatė į kokius žaidybinius momentus šiemet bus kreipiamas didesnis dėmesys.

Pasak „Sabonio krepšinio centro“ trenerių, toks seminaras išties naudingas treneriams. Visų pirma dėl to, kad tai padeda ne tik pagilinti teorines žinias apie krepšinio taisykles, bet ir supažindina trenerius su teisėjavimo subtilybėmis bei padeda rasti atsakymus į iškilusius klausimus.

Didžiausią nuostabą krepšinio treneriams sukėlė tokių žaidybinių situacijų traktavimas, kaip kamuolio išsimetimas iš už galinės linijos. Žaidėjas gali tiesiog bėgioti palei liniją ir ieškoti patogesnės progos išsimesti kamuolį.

Kita situacija – galimybė mesti kamuolį į krepšį ar perduotį jį atkėlus atraminę koją. Visiems tai iškart suprantama, kaip žingsnių taisyklės pažeidimas, bet tai yra leistina, ypač moterų krepšinyje tai labai propaguojama, tačiau patys teisėjai pripažino, kad tokiose situacijose, jie patys 8 iš 10 kartų sušvilptų žingsnius, nes ši praktika vyrų krepšinio rungtynėse dar nėra labai plačiai taikoma ir niekas prie to dar nėra pripratę.

Po seminaro sutarta, kad ir ateityje bus rengiami panašūs krepšinio teisėjų vedami seminarai ne tik krepšinio treneriams, tačiau ir žaidėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis