2012 06 21

Šeštadieniais kauniečiai varžysis trikrepšio aikštelėje

Kaunas įrodinėja neveltui vadinamas Lietuvos krepšinio sostine. Antradienį Lietuvos sporto muziejaus kiemelyje atidaryta suaugusiems ir vaikams skirtos trikrepšio aikštelės.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / „RG“ fondo nuotr.

Pirmieji kol kas dar neįprastą, į tris krepšius iš karto žaidžiamą krepšinį išbandė vaikų globos namų, daugiavaikių šeimų, socialiai remtinų šeimų ir Kauno moksleivių aplinkos centro vaikai. Jiems šią galimybę dovanojo Lietuvos sporto muziejus ir „RG“ vaikų paramos ir labdaros fondas muziejus, kiemelyje surengę Kauno vaikų trikrepšio turnyrą.

Trikrepšio turnyrę visi iki vieno atvykę vaikučiai galėjo ne tik išbandyti savo sugebėjimus žaidžiant trikrepšinį, bet ir pabendrauti, būti pastebėtais, pagerbtais ir apdovanotais Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) Kauno trikrepšio turnyro medaliais ir diplomais. Turnyre dalyvavusiems vaikams bendrovės „Legea“ ir „AG trade“ dovanojo specialią sportinę aprangą.

Šventėje apsilankė šio kuklaus sportinio kiemelio įrengimo idėjos vienas iš autorių akademikas Jurgis Briedikis, Krepšinio veteranų federacijos prezidentas, „Žalgirio“ veteranas Anatolijus Čupkovas, knygos „XX a. Lietuvos krepšinio legenda“ autorius Skirmantas Karalevičius.

„Malonu, kad nuo šiolei vaikai apsilankę Lietuvos sporto muziejuje turės galimybę ne tik pamatyti įdomių filmų apie Lietuvos sportininkus bei cirko meistrus, pamatyti sporto ir cirko ekspozicijas, bet ir kiemelyje išbandyti jėgas bei pažaisti Lietuvoje jau kultivuojamą 135 sporto šaką trikrepšį. Maloniai visų laukiame kiekvieną šeštadienį išbandyti trikrepšį su draugais bei vaikais“, – kviečia gyventojus aktyviai praleisti laisvalaikį Lietuvos sporto muziejaus direktorius Pranas Majauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis