Būsimas „Žalgirio“ varžovas paaiškino, kodėl rungtyniauja su specialiu auskaru

Kauno „Žalgirio“ rungtynes su Pirėjo „Olympiakos“ šios savaitės pabaigoje stebėsiantys sirgaliai gali nustebti, kai pamatys varžovų gynėjo Lucos Vildozos ausį – argentinietis žaidžia su auskaru. Kam jis skirtas?
Luca Vildoza
Luca Vildoza / Vida Press nuotr.

29-erių gynėjas dar praėjusiame sezone vilkėjo amžino „Olympiakos“ priešo Atėnų „Panathinaikos“ marškinėlius ir su šia ekipa iškovojo Eurolygos čempiono titulą.

Dabar jis siekia įsitvirtinti „raudonųjų“ rotacijoje, bet sezono pradžioje jam tenka rungtyniauti su specialiu auskaru.

Kaip žaidėjas atskleidė gazzetta.gr tinklalapiui, auskaras skirtas migrenos padarinių malšinimui. L.Vildoza su šia liga kovoja pastaruosius dvejus metus, o specialus auskaras leidžia jam bent kažkiek sumažinti skausmą.

Argentiniečio teigimu, auskaras spaudžia ausį tam tikroje vietoje, o tai leidžia sureguliuoti balansą smegenyse ir sumažinti galvos skausmą.

Rungtyniaudamas L.Vildoza auskarą paslepia po juoda juosta.

„Tai gydymasis auskaras. Mane kamuoja migrena, nuo kurios kenčia ir akys. Kai tik įveiksiu šią problemą, auskaro nebenešiosiu, bet dabar noriu atsikratyti galvos skausmo. Noriu padėkoti savo merginai, kuri surado šį metodą“, – graikų portalui sakė L.Vildoza.

Tik 2 taškais pirmajame Eurolygos susitikime prieš Stambulo „Fenerbahče“ pasižymėjęs argentinietis suspindėjo praėjusiose Graikijos lygos rungtynėse, kuriose pelnė 9 taškus, atkovojo 5 kamuolius ir atliko 5 rezultatyvius perdavimus.

Dabar jo ir komandos lauks akistata su „Žalgiriu“ – ji numatyta penktadienį Taikos ir draugystės rūmuose Pirėjuje.

„Bus sunkios rungtynės. Tai bus pirmas mačas namuose, nekantrauju pamatyti pilnas tribūnas. Turėtume tuo mėgautis, bet tuo pačiu žaisti intensyviai ir stabiliai, ypač gynyboje“, – sakė L.Vildoza.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis