2020 01 08

Buvę krepšininkai atskleidė, kokius sunkumus išgyvena į pensiją išėję žaidėjai

Naujausioje Eurolygos dokumentikoje nagrinėjamas nelengvas legendinių Europos žaidėjų gyvenimas pasibaigus krepšininkų karjeros etapui. Diskusijoje dalyvauja buvę žaidėjai Bostjanas Nachbaras, Ademola Okulaja, Fredericas Weisas ir buvusi krepšininkė bei dabar sporto psichologe dirbanti Mara Rovira. Savo mintimis pasidalijo ir buvę Eurolygos čempionai Nikola Vujčičius ir Nikos Zisis.
Bostjanas Nachbaras
Bostjanas Nachbaras / Euroleague.net nuotr.
Temos: 1 Eurolyga

„Išėjimas į pensiją niekada nėra lengvas. Juk tu užbaigei kažką, ką darei 20 metų“, – sako N.Vujčičius, dabar užimantis „Maccabi“ generalinio direktoriaus poziciją.

Buvusi „Barcelona“ žaidėja M.Rovira iš savo patirties puikiai žino, ką jaučia karjeras užbaigiantys krepšininkai. „Staiga pradedi galvoti, jei nesi krepšininkas, tuomet esi niekas“, – depresines mintis karjeros pabaigoje prisiminė psichologė.

Jai kompaniją prie stalo palaikė trys legendiniai krepšininkai. Slovėnas Bostjanas Nachbaras dabar yra Eurolygos žaidėjų asociacijos vadovas, prancūzas Frederickas Weisas dirba sporto komentatoriumi gimtinėje, o vokietis Ademola Okulaja yra „Pro4Pros” valdymo ir konsultavimo agentūros vadovas.

VIDEO: Table Talk: Athletes' Retirement

„Niekas negali pakeisti momentų krepšinio aikštelėje. Kuo greičiau tai suprasi, tuo tau bus geriau“, – sako B.Nachbaras.

„Ką aš išmokau, tai nebijok ateities, tiesiog daryk tai“, – mintimis dalijosi A.Okulaja.

Diskusija palietė šias temas: kada žaidėjams verta baigti karjerą, kaip tam ruoštis, kaip tai paveiks asmeninius santykius, kokie bus finansiniai padariniai ir daugybę kitų dalykų. Tai antrasis Eurolygos dokumentinis filmas, o pirmoji „Moterys sporte“ dalis pasirodė praėjusių metų kovo 8-ąją dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis