2020 02 19

Eurolygoje – istorinis komandų tempas siekiant 100 taškų

Sirgaliams patinka, kai palaikoma komanda pasiekia 100 pelnytų taškų ribą. Pirmiausia, tai įrodymas, jog jie tapo liudininkais puikaus pasirodymo puolime. Antra, tai pakankamai retas įvykis – 2010-2011 metų Eurolygos sezone simbolinė riba užfiksuota vos tris kartus.
Martinas Gebenas
Martinas Gebenas / Getty Images/Euroleague.net nuotr.

Šį Eurolygos sezoną triženklė taškų žyma siekia rekordinį procentą. Jei stipriausio Senojo žemyno klubai panašų ritmą iki sezono pabaigos, tai kris ir buvęs tokių susitikimų bendras rekordas.

Komandos šį sezoną 100 taškų ribą pasiekė 31 kartą, o visų laikų geriausias rezultatas užfiksuotas 2001-2002 metų sezone, kai ekipos 100 taškų surinko 33 mačuose.

Galime neabejoti, jog artimiausiu metu bus palaužtas 18 metų gyvavęs rekordas.

Šį sezoną jau 13 iš 18 ekipų varžovams buvo atseikėję 100 taškų. Tai aukščiausias rezultatas nuo 2002-ųjų, kai Eurolygoje tokių klubų buvo 20. Verta pažymėti, kad daugumoje sezonų kovėsi 24 komandos, o 2002-aisiais – 32 ekipos.

Visų laikų rekordas priklauso Vitorijos „Baskonia“ krepšininkams, kurie 2008-2009 metų sezone net šešis kartus surinko bent 100 taškų. Tam baskams prireikė vos 21 rungtynių. Rekordu dalijasi Maskvos CSKA vyrukai, tačiau 2015-2016 metų sezone jie tokį pasiekimą užfiksavo per 29 susitikimus.

Siautėjantys Stambulo „Anadolu Efes“ krepšininkai šį sezoną simbolinį kiekį taškų suvertė penkis kartus per pirmuosius 24 turus. Legendinė 2004-2005 metų sezono Tel Avivo „Maccabi“ ekipa, kuriai atstovavo ir Šarūnas Jasikevičius, 100 taškų buvo pelniusi irgi penkis kartus.

Kauno „Žalgiris“ šį sezoną 100 taškų sukrapštė vieną kartą, namuose 104:80 sudoroję Roko Giedraičio atstovaujamą Berlyno ALBA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis