2020 01 17

Eurolygos vadovų apklausoje – dėmesys proveržio sezoną žaidžiančiam lietuviui

Eurolyga paskelbė didžiulės apklausos rezultatų antrąją dalį. Svarbiausio Europos krepšinio turnyro klubų generaliniai vadybininkai išrinko geriausius ir labiausiai arenoje išsiskiriančius lygos krepšininkus. Prožektorių šviesų gavo ir vienas lietuvis.
Rokas Giedraitis
Rokas Giedraitis / „Scanpix“ nuotr.

Labiausiai efektingas pirmosios sezono pusės krepšininkas, anot klubų vadovų – Stambulo „Anadolu Efes“ lyderis Shane'as Larkinas.

Gynėjas apklausoje gavo net 61,1 proc. respondentų balsų.

Labiausiai išreikštu snaiperiu laikomas Madrido „Real“ veteranas Jaycee Carrollas (16,7 proc.), aplenkęs Jimmeras Fredette'ą ir Kyle'ą Kuricą (po 11,1 proc.).

Geriausiu dispečeriu vadovai laiko Atėnų „Panathaikos“ ekipos „smegenis“ Nicką Calathesą (61,1 proc.), o dėl kamuolių geriausiai grumiasi Pirėjo „Olympiakos“ aukštaūgis Nikola Milutinovas (61,1 proc.).

Stipriausias lyderio savybes turi Madrido „Real“ vijurkas Facundo Campazzo, „Barcelona“ lyderis Nikola Mirotičius ir Vitorijos „Baskonia“ simbolis Tornikė Šengelija (po 16,7 proc.).

Metų proveržio nominacijoje Berlyno ALBA lietuvis Rokas Giedraitis (16,7 proc.) nusileido vieninteliam Sh.Larkinui (22,2 proc.).

Sh.Larkinas yra ir vienas iš dviejų žaidėjų, kurį labiausiai norėtų savo komandoje turėti Eurolygos klubų vadovai. Kitas – N.Mirotičius.

Lemiamų atkarpų geriausiu krepšininku laikomas Mike'as Jamesas (27,8 proc.), o gynybos specialistu – Madrido „Real“ bokštas Walteris Tavaresas (33,3 proc.).

„Kylančia žvaigžde“ pripažintas trečdalį balsų surinkęs Tel Avivo „Maccabi“ atstovas Yovelis Zoosmanas.

Naudingiausiu pirmos sezono pusės žaidėju svaria persvara pripažintas Sh.Larkinas (72,2 proc.). Jam konkurenciją sudarė N.Mirotičius (27,8 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis