2022 12 26

Finalinės Eurolygos kovos į Kauną jau vilioja krepšinio fanus

Eurolygai nusprendus šio sezono Europos klubinio krepšinio finalo ketverto varžybas rengti Kaune, mieste jau juntamas susidomėjimas šiuo renginiu – sporto fanai rezervuoja viešbučius. Tačiau naudos miestas turės žymiai daugiau, teigia „Žalgirio“ krepšinio klubo ir Kauno verslininkų atstovai.
„Žalgirio“ sirgaliai
„Žalgirio“ sirgaliai / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Eurolygos finalo ketverto varžybos Kauno „Žalgirio“ arenoje vyks gegužės 19–21 dienomis. Anot „Žalgirio“ krepšinio klubo direktoriaus Pauliaus Motiejūno, teisės organizuoti finalo ketvertą patikėjimas Kaunui – ne tik įvertinimas miestui, bet galimybė jam gauti papildomų pajamų.

„Kai Eurolyga mums siuntė duomenis iš kitų finalinių ketvertų, tai matėme, kad daugiausiai naudos turėjo viešbučiai ir restoranai, klubai, parduotuvės suvenyrų, po to dar muziejai. Aš tai vadinu sporto turizmu, turistai atvažiuoja savaitgaliui į miestą, jie viską tą patį daro, kaip ir kiekvienas turistas, tik tiek, kad dar papildomai eina į krepšinį. Dauguma atvejų tai gali būti pirmas kontaktas su šalimi – šiaip neskristų, bet kad vyksta varžybos – atvyksta“, – BNS sakė P.Motiejūnas.

Kauno viešbučio „Daugirdas“ generalinė direktorė Ilona Godelienė sako, kad po Eurolygos sprendimo jau sulaukta užklausų iš užsienio, užsakoma daugiau kambarių – tai ji sieja su krepšinio fanais.

„Aišku, kad apsidžiaugėme – bet koks didesnis tarptautinis renginys viešbučiams ir ne tik jiems, bet ir visam Kaunui yra šansas ir užsidirbti, ir miesto žinomumas didėja. Užklausų tikrai yra, domisi daugiau iš užsienio. Galbūt fanai, sunku įvardinti iš užklausų, užsakoma daugiau kambarių, ne po vieną ar du. Klausia dėl kainų, koks užimtumas, ar vietų yra“, – BNS teigė I.Godelienė.

Viešbučio „Metropolis“ vadovė Neringa Vaičiulionė sakė, kad sirgaliai iš anksto rezervavo kambarius visiems gegužės savaitgaliams, o kai buvo paskelbtos tikrosios turnyro datos, rezervacijos kitiems savaitgaliams atšauktos.

„Fanai yra pakankamai protingi, net nepaskelbus to fakto visi gegužės savaitgaliai buvo užimti stipriai iš anksto, ko anksčiau nebūdavo. Jie žino, kad rungtynės vyksta savaitgalį, o kai paskelbė tikrąsias datas, pasiliko tik to savaitgalio rezervacijas, kitas atšaukė. Viešbutis praktiškai užimtas. Visi yra užsieniečiai, nė vieno lietuvio. Eurolyga mums atnešė papildomų svečių“, – BNS sakė viešbučio vadovė.

Anot P. Motiejūno, miestuose, kur vyksta Eurolygos finaliniai ketvertai, varžybų organizatoriai vykdo sirgalių apklausas, o jų rezultatai rodo, kad svečiai linkę sugrįžti.

„Daug kalbama ir apie išliekamąją vertę, kuri paaiškėja po finalinio ketverto fanų apklausų. Jie sako, kad sugrįš į tą miestą ir į tą šalį, kur vyko varžybos“, – sakė „Žalgirio“ direktorius.

Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų viceprezidentas Vidas Butkus sako, jog tokio lygio renginys miestui gali atnešti naudos ne tik per viešbučius ir maitinimo įstaigas, jį galima išnaudoti įvairiau, pavyzdžiui, rengiant muges.

„Daugiausiai naudos, aišku, gaus Kauno viešbučiai, gal dar ir aplinkinių regionų – priklausomai nuo to, kiek žmonių atvyks, be abejonės – kavinės, restoranai, barai. Nežinau, kaip miestas sudėlios, bet gal reikėtų aplink „Žalgirio“ areną esančią nišą išnaudoti, gal kokią mugę padaryti privatininkams“, – BNS sakė jis.

V. Butkus taip pat mano, kad finalo ketvertas bus gera galimybė Lietuvos verslui reklamuotis tarptautinėje erdvėje.

„Tokio lygio renginys yra gera galimybė reklamai, būti matomam tarptautinėje erdvėje“, – kalbėjo V.Butkus.

Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis kiek anksčiau sakė, kad savivaldybė prie renginio prisidės iki 1,5 mln. eurų, o šią sumą galima vadinti Kauno mokesčiu už galimybę priimti turnyrą.

P. Motiejūnas teigė, kad „Žalgiris“ tik tarpininkaus organizatoriams.

„Pagrindinis organizatorius yra Eurolyga, jie turi savo žmones kiekvienai sričiai, transportui, viešbučiams, maitinimui, viskam turi reikalavimus. Ji visus juos čia atsiųs, o mes tokie kaip laidininkai: kontaktus duoti, tiesiogiai suvesti, o jeigu kokie nesklandumai, tai mes jau deriname (...) Tų reikalų yra daug, bet tai nėra sudėtinga“, – BNS sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis