2023 03 27

Įspūdinga: „Partizan“ rungtynėse – viena didžiausių minių Eurolygos istorijoje

Pagreitį įgavęs Belgrado „Partizan“ klubas žaibišku tempu skrieja link Eurolygos atkrintamųjų varžybų, o link jų Serbijos komandą neša ir įspūdingas sirgalių palaikymas. Ypatingas jis buvo per praėjusios savaitės rungtynes, kuriose juodai balti 90:75 nupūtė Eurolygos lyderį Pirėjo „Olympiakos“.
Belgrado „Partizan“ žaidėjai ir sirgaliai
Belgrado „Partizan“ žaidėjai ir sirgaliai / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Penktadienį vykusiose rungtynėse Belgrado „Štark“ arenoje „Partizan“ klubą palaikė net 20 003 aistruoliai.

„Twitter“ vartotojo Dariaus Garuolio duomenimis, tai yra šešta pagal dydį sirgalių minia Eurolygos istorijoje.

Visi penki geresni rezultatai irgi priklauso „Partizan“ komandai. Jie buvo pasiekti ankstesniais sezonais – nuo 2009 iki 2014 metų.

Absoliutų rekordą serbai pasiekė 2008–2009 m. sezone, kai toje pačioje „Štark“ arenoje oficialiais duomenimis rungtynes stebėjo net 22 567 sirgaliai.

Į pirmąjį dešimtuką patenka ir dar dviejų komandų lankomumo rekordai – paskutines jo vietas dalinasi dvejos Atėnų „Panathinaikos“ ir vienerios Belgrado „Crvena zvezda“ rungtynės. Jas oficialiai stebėjo lygiai 19 tūkst. aistruolių.

Didžiausios sirgalių minios Eurolygos rungtynėse
Komanda Sirgalių skaičius Sezonas
1. „Partizan“ 22 567 2008-09
2. „Partizan“ 21 374 2013-14
3. „Partizan“ 21 367 2009-10
4. „Partizan“ 21 352 2008-09
5. „Partizan“ 20 783 2009-10
6. „Partizan“ 20 003 2022-23
7. „Partizan“ 19 661 2022-23
8. „Partizan“ 19 011 2022-23
9-11. „Panathinaikos“ 19 000 2010-11
9-11. „Panathinaikos“ 19 000 2010-11
9-11. „Crvena zvezda“ 19 000 2013-14

„Partizan“ klubas šį sezoną pirmauja ir pagal lankomumo vidurkį Eurolygoje, lenkdamas antroje vietoje žengiantį Kauno „Žalgirį“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis