24 komandos buvo suskirstytos į keturias grupes po šešias komandas. Burtų krepšeliai buvo sudaryti atsižvelgiant į trejų pastarųjų metų rezultatus.
C grupėje Kauno „Žalgiriui“ teko gana pajėgūs klubai. Vieninteliu silpnesniu varžovu galima laikyti tik iš šeštojo krepšelio atkeliavusią Zielonos Guros „Stelmet“ (Lenkija) ekipą.
Jono Mačiulio Madrido „Real“ pateko į A grupę, kurioje varžysis su Stambulo „Fenerbahce“, Maskvos regiono „Chimki“, Miuncheno „Bayern“ ir Strasbūro SIG klubais.
D grupėje atsidūrė Mindaugo Kuzminsko Malagos „Unicaja“ ir Renaldo Seibučio Stambulo „Darussafaka“. Kiti jų varžovai – Maskvos CSKA, Tel Avivo „Maccabi“, Bambergo „Brose Baskets” ir Sasario „Dinamo“.
Eurolygos grupės | |||
A GRUPĖ | B GRUPĖ | C GRUPĖ | D GRUPĖ |
Madrido „Real“ | Pirėjo „Olympiakos“ | „Barcelona“ | Maskvos CSKA |
Stambulo „Fenerbahce“ | Stambulo „Anadolu Efes“ | Atėnų „Panathinaikos“ | Tel Avivo „Maccabi“ |
Maskvos regiono „Chimki“ | Vitorijos „Laboral Kutxta“ | Krasnodaro „Lokomotiv“ | Malagos „Unicaja“ |
Belgrado „Crvena Zvezda” | Milano „Emporio Armani“ | Kauno „Žalgiris“ | Bambergo „Brose Baskets” |
Miuncheno „Bayern“ | Zagrebo „Cedevita“ | Izmiro „Pinar Karsiyaka“ | Stambulo „Darussafaka“ |
Strasbūro SIG | Limožo CSP | Zielonos Guros „Stelmet“ | Sasario „Dinamo“ |
2015-2016 metų sezonas vyks pagal tokią pat sistemą, kaip ir praėjęs. Pradžioje reguliariajame sezone 24 ekipos bus suskirstytos į keturias grupes po šešias ir sužais grupėse po dešimt rungtynių.
Keturios geriausios kiekvienos grupės ekipos pateks į „Top 16“ turnyrą, kuriame bus žaidžiama dvejose grupėse po aštuonis klubus (po 14 rungtynių), o likusios aštuonios reguliariojo sezono ekipos tęs toliau kovą dėl Europos taurės.
Keturios geriausios „Top 16“ turnyro kiekvienos grupės komandos pateks į Eurolygos ketvirtfinalį, kur serijoje iki trijų pergalių išsiaiškins finalo ketverto dalyvius.
Finalo ketverto turnyras 2016 metų gegužės 13-15 dienomis vyks Berlyne (Vokietijoje).
Prieš burtų traukimo ceremoniją buvo apdovanotas Pirėjo „Olympiakos“ klubas, kaip geriausias marketingo panaudojimo pavyzdys.