2021 01 28

Namuose pažeminta „Chimki“ – blogiausia komanda Eurolygos istorijoje

Maskvos srities „Chimki“ (2-21) jau galima vadinti blogiausia Eurolygos istorijoje komanda. Pamaskvės ekipa namuose ketvirtadienio vakarą 76:107 (22:23, 22:30, 13:30, 19:24) krito prieš Stambulo „Fenerbahče“ (13-10) ir jau fiksuoja ilgiausią pralaimėjimų seriją turnyro istorijoje.
Aleksejus Švedas
Aleksejus Švedas / nuotr. „Getty Images“/euroleague.net

15 pralaimėjimų iš eilės – naujas Eurolygos antirekordas. Paskutinį kartą „Chimki“ lapkričio 17-ąją, kai nugalėjo Sankt Peterburgo „Zenit“.

Po 14 kartų paeiliui anksčiau buvo pralaimėjusios Londono „Towers“ ir Bambergo „Brose“ komandos.

Vis tik taip žemai kaip „Chimki“ dar nebuvo puolusi jokia ekipa.

Edgaras Ulanovas per 12 minučių į Pamaskvės komandos krepšį įmetė 5 taškus (1/1 trit., 2/2 baud. met.), atkovojo kamuolį, kartą suklydo, 3 sykius prasižengė ir pats išprovokavo dvi pražangas. Lietuvio sąskaitoje – 4 naudingumo balai.

Net šeši „Fenerbahče“ krepšininkai pelnė dviženklį taškų skaičių, o daugiausiai surinko Nando De Colo – 18.

Stambulo ekipa surinko bendrai 150 naudingumo balų, tai – daugiausiai šį sezoną ir 14-tas rezultatas istorijoje.

Aleksejus Švedas suvertė 29 taškus, tačiau metė rusas net 17 tritaškių, iš kurių tikslą pasiekė 5, taip pat atliko 6 rezultatyvius perdavimus, bet 7 kartus suklydo.

„Fenerbahče“ pataikė net 29 dvitaškius iš 34, o tai – neįtikėtinas 85 proc. taiklumas. Tritaškius Turkijos komandos krepšininkai realizavo 46 proc. tikslumu (10/22).

Stambulo ekipa išdalino net 29 rezultatyvius perdavimus, „Chimki“ – 16.

„Chimki“: A.Švedas 29 (5/17 trit., 7 kl), E.Voronovas 11, E.McCollumas 9, V.Šarapovas 8, S.Monia 5.

„Fenerbahče“: N.De Colo 18, L.Brownas 17 (6 rez. perd., 25 naud. bal.), J.Vesely 15 (5/5 dvit., 4 atk. kam., 27 naud. bal.), D.Pierre'as ir M.Guduričius po 14, J.Eddie 10.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis