2020 02 25

„Olimpia“ klubo vadovai tiki, kad rungtynės su „Žalgiriu“ nebus atšauktos

Italijoje pavojingas koronavirusas ėmė sparčiai plisti pastarosiomis dienomis, todėl šalyje atšaukiami renginiai uždaromos mokyklos. Penktadienį iš Milano į Kauną žaisti Eurolygos rungtynių turi atvykti „Olimpia“ komanda, kurios vadovai sureagavo į pirmadienio naujienas, jog susitikimas Lietuvoje gali būti atšauktas.
Milano „Olimpia“
Milano „Olimpia“ / nuotr. „Getty Images“/euroleague.net

Apie tai, kad rungtynės gali neįvykti, pirmadienį pranešė Lietuvos sveikatos apsaugos ministerija.

„Kalbėjomės su komandos vadovais ir dalinamės visa informacija. Mus labai neramina penktadienį vykstančios rungtynės Kauno „Žalgirio“ arenoje“, – vakar pripažino Sveikatos apsaugos ministerijos viceministras Algirdas Šešelgis.

Pirmadienį popiet A.Šešelgis prasitarė, kad sprendimai dėl „Žalgirio“ ir „Olimpia“ rungtynių palikti rengėjų atsakomybei.

„Milano klubui buvo rezervuoti 35 bilietai, o kiek atvyks pavienių aistruolių, nėra žinoma, – pranešime spaudai į situaciją reagavo „Žalgirio“ klubas. – Milano klubas patvirtino, kad šiuo metu nėra jokių kliūčių keliauti mažoms grupėms ar atskiriems asmenims. „Olimpia“ komanda ruošiasi penktadienio rungtynėms ir, kaip ir planuota, ketina atvykti į Kauną.“

Milano klubui buvo rezervuoti 35 bilietai

Savo poziciją patvirtino ir Milano klubo generalinis vadybininkas Christos Stavropoulos, kalbėjęs su „La Repubblica“.

„Mes kalbėjomės su Eurolyga, jie nieko nesakė apie rungtynių atšaukimą“, – tikino „Olimpia“ atstovas.

Milano komanda yra pasiruošusi žaisti Italijos čempionato rungtynes už uždarų durų sekmadienį.

„Norime žaisti, net ir už uždarų durų. Tai ir ekonominė žala, tačiau nežaisti išvis būtų dar didesnis smūgis. Futbolas turi tas pačias problemas“, – pridėjo Ch.Stavropoulos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis