Paskelbti geriausių Eurolygos sezono krepšininkų penketai – be K.Evanso

Pasibaigus Eurolygos ketvirtfinalių batalijoms paskelbtas simbolinis sezono penketas.
Simbolinis Eurolygos penketas
Simbolinis Eurolygos penketas / Eurolygos nuotr.

Į jį pateko du Atėnų „Panathinaikos“ atstovai ir po vieną iš Madrido „Real“, Stambulo „Fenerbahče“ ir „Monaco“.

Pastaroji vienintelė nepateko į Eurolygos finalo ketvertą.

Simbolinį Eurolygos penketą sudaro Facundo Campazzo, Mike'as Jamesas, Kendrickas Nunnas, Nigelas Hayesas-Davisas ir Mathias Lessortas.

Naudingiausias iš šių žaidėjų – M.Lessortas, kurio statistika siekia 13,7 taško, 6,2 atkovoto kamuolio ir 19,6 naudingumo balo.

Į finalo ketvertą nepatekusio M.Jameso statistika siekė 17,9 taško, 5,1 rezultatyvaus perdavimo ir 19,4 naudingumo balo.

F.Campazzo rinko po 11,7 taško, 6,5 rezultatyvaus perdavimo ir 16,9 naudingumo balo.

Pirmuoju 50 taškų Eurolygoje pelniusiu krepšininku tapęs N.Hayesas-Davisas – 14,1 taško, 4,7 atkovoto kamuolio ir 15,9 naudingumo balo.

„Fenerbahče“ ir Eurolygos nuotr./Nigelas Hayesas-Davisas pasiekė Eurolygos taškų rekordą
„Fenerbahče“ ir Eurolygos nuotr./Nigelas Hayesas-Davisas pasiekė Eurolygos taškų rekordą

Ketvirtfinalio seriją įspūdingai sužaidusio K.Nunno viso sezono Eurolygoje statistika – 15,9 taško, 3 rezultatyvūs perdavimai ir 11,7 naudingumo balo.

Antrąją simbolinę komandą sudaro dar du Madrido „Real“ krepšininkai – Walteris Tavaresas ir Mario Hezonja, du Tel Avivo „Maccabi“ atstovai – Wade'as Baldwinas ir Lorenzo Brownas – bei Kostas Sloukas iš „Panathinaikos“.

Į Eurolygos finalo ketvertą patekęs Pirėjo „Olympiacos“ simbolinėse komandose neturi nė vieno savo atstovo.

Į antrąją komandą nepateko ir Kauno „Žalgirio“ lyderis Keenanas Evansas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis