Paskutinė Eurolygos intriga – vienas bilietas ir trys pretendentai: kieno šansai geriausi?

Eurolygos reguliariajame sezone komandoms lieka sužaisti vos po vienerias rungtynes. Monake šią savaitę pralaimėjęs Kauno „Žalgiris“ savo šansus įšokti į įkrintamųjų traukinį jau palaidojo, bet intrigos tuo stipriausiame žemyno turnyre nesibaigia. 15min apžvelgia, kokie svarbiausi momentai bus 34-ajame ture.
Eurolygos taurė
Eurolygos taurė / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Temos: 1 Eurolyga

Pirmąsias šešias vietas užėmusios komandos jau gali būti ramios dėl savo vietos atkrintamosiose.

Šias šešias pozicijas jau užsitikrino Madrido „Real“, Atėnų „Panathinaikos“, „Barcelona“, „Monaco“, Pirėjo „Olympiakos“ ir Stambulo „Fenerbahče“.

Tel Avivo „Maccabi“, Vitorijos „Baskonia“ ir Bolonijos „Virtus“ jau turi vietas įkrintamosiose ir taip pat pratęs kovą.

Tuo tarpu dėl dešimtos vietos ir paskutinės vietos įkrintamosiose kausis trys komandos – Stambulo „Anadolu Efes“ (16-17), Milano „Emporio Armani“ (15-18) ir Belgrado „Partizan“ (15-18).

Prieš šią savaitę sąrašas buvo dvigubai ilgesnis, bet Kauno „Žalgiris“, „Valencia“ ir Miuncheno „Bayern“ atsisveikino su viltimis patekti į dešimtuką.

Likus turui situacija yra paprasta – geriausius šansus užimti dešimtą vietą turi Stambulo „Anadolu Efes“. Turkams belieka laimėti namuose prieš Belgrado „Crvena zvezda“ ir intrigos daugiau neliks.

Belgrado „Partizan“, norėdamas žengti toliau, turi tikėtis „Anadolu Efes“ pralaimėjimo bei patys namuose laimėti prieš „Valencia“ ekipą.

Sunkiausia yra Milano „Olimpia“ padėtis. Italai į įkrintamųjų traukinį įšoks tik laimėję prieš Tel Avivo „Maccabi“ bei sulaukę dovanų iš Stambulo ir Belgrado – reikia, kad čia savo mačus pralaimėtų „Anadolu Efes“ ir „Partizan“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis