2019 05 27

„Ryto“ direktorius: „Eurolyga žiūri į bendrą paveikslą, sunku pasakyti, ko jiems reikia“

„Vilniaus „Ryto“ klubas sulaukė pasiūlymo iš Eurolygos. Sostinės ekipai buvo pasiūlyta bandyti gauti vardinę vietą kito sezono Eurolygoje“, – sekmadienį pasirodžiusią informaciją pranešime spaudai patvirtino „Ryto“ klubas.
Julius Sarapinas
Julius Sarapinas / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Vilniaus „Rytas“ gali pretenduoti į paskutinę laisvą vietą. Kitą sezoną Eurolygos komandų skaičius auga nuo 16-os iki 18-os, o vardinius kvietimus varžytis turnyre gavo Miuncheno „Bayern“ ir Vilerbano ASVEL ekipos.

Pateikus reikalingus dokumentus Eurolygai, tai negarantuoja dalyvavimo kito sezono turnyre, tačiau suteikia klubui galimybę pakvietimą gauti.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Dainius Adomaitis
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Dainius Adomaitis

Klubo direktorius Julius Sarapinas teigė, kad šis kvietimas yra įrodymas, jog lyga vertina „Rytą“ kaip ilgametį partnerį. Kalbėdamas apie reikalavimus Eurolygos klubams ir klubo šansus kitą sezoną žaisti mano, kad dalį kriterijų sostinės ekipa atitinka.

„Eurolygai svarbu sporto rezultatai, kurie šiame sezone mūsų yra tikrai geri. Tačiau Eurolyga žvelgia ir į verslo pusę. Žiūri, ar rinka yra įdomi ir patraukli. Taip pat svarbus lankomumas, kuris pas mus kyla, sezoninių abonementų pardavimai. Eurolyga žiūri į bendrą paveikslą, tad sunku pasakyti, ko jiems reikia ir ko mums labiausiai gali trūkti. Bet mes jau ne kartą esame dalyvavę Eurolygoje, tad toks kaip ir įrodymas, kad kriterijus atitinkame“, – teigė J.Sarapinas.

Eurolygai svarbu sporto rezultatai, kurie šiame sezone mūsų yra tikrai geri. Tačiau Eurolyga žvelgia ir į verslo pusę

Paskutinį kartą Eurolygoje, buvusi ekipa Lietuvos „Rytas“ žaidė du sezonus iš eilės – 2009–2011 m. bei 2012–2014 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų