2023 01 12

S.Obradovičius bučiavo parketą, bet „Monaco“ aistros Belgrade neparodė

Kaip žaidėjas Saša Obradovičius ilgai atstovavo Belgrado „Crvena Zvezda“ (10-9) komandai, vėliau trumpai dirbo šios ekipos treneriu ir akivaizdu, kad meilė niekur nedingo. Tiesa, į ypatingą vietą sugrįžusio trenerio nepradžiugino auklėtiniai – „Monaco“ (12-7) išvykoje „raudonajai žvaigždei“ nusileido net 68:92 (15:23, 21:31, 14:18, 18:20).
Saša Obradovičius
Saša Obradovičius / Imago / Scanpix nuotr.

Belgrade gimęs ir augęs S.Obradovičius buvo itin šiltai pasitiktas „Crvena Zvezda“ sirgalių. Iš viso aštuonerius metus kaip krepšininkas jis praeityje žaidė šioje ekipoje.

Emocijų apimtas specialistas prieš mačą nužygiavo į aikštės vidurį ir bučiavo „Crvena Zvezda“ logotipą.

Dar 2020-siais jis buvo paskirtas Serbijos komandos treneriu, tačiau sugebėjo laimėti tik penkerias rungtynes iš 16-kos ir pasitraukė.

Nuo tada S.Obradovičius treniruoja „Monaco“ ekipą, bet jo auklėtiniai sudegė serbiškame pragare.

Jau pirmoje mačo dalyje „Crvena Zvezda“ visiškai dominavo, o į pertrauką nešėsi net 18 taškų pranašumą. Šiose rungtynėse „Monaco“ pralaimėjo visus keturis kėlinius.

Donatas Motiejūnas pralaimėjusiems per 20 minučių pelnė 4 taškus (2/6 dvit.), atkovojo 3 kamuolius, atliko rezultatyvų perdavimą, gavo bloką, 2 kartus prasižengė ir išprovokavo 3 varžovų pražangas. Lietuvio sąskaitoje – 4 naudingumo balai.

Filipas Petruševas nugalėtojams pelnė 21 tašką, atkovojo 6 kamuolius ir surinko 25 naudingumo balus.

„Crvena Zvezda“ pataikė puikiai. Tikslą pasiekė 74 proc. dvitaškių (20/27) ir 47 proc. tritaškių (15/32).

„Crvena Zvezda“: F.Petruševas 21, L.Mitrovičius 15 (6 atk. kam., 4 rez. perd.), N.Nedovičius 11, O.Dobričius 10.

„Monaco“: M.Jamesas 26, J.Brownas 7.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų