2022 12 29

S.Pešičiui užkliuvo „Žalgiris“: „Įsivaizduokite, jei jo vietoje būtų Serbijos klubas“

Jokio Eurolygos klubo šiuo metu netreniruojantis Serbijos rinktinės strategas Svetislavas Pešičius davė ilgą interviu „Sport Klub“ portalui, o jame užsiminė ir apie Kauno „Žalgirį“.

Daug metų Eurolygoje dirbęs 73-ejų specialistas interviu kalbėjo apie vis didėjantį užsieniečių skaičių klubuose, pirmiausia, Belgrado „Partizan“ ir Belgrado „Crvena zvezda“. Pastaroji šį sezoną sudrebino rinką įsigydama dvi Argentinos žvaigždes – Lucą Vildozą ir Facundo Campazzo.

Atsakydamas į klausimą serbas aiškino, kad tokio didelio legionierių skaičiaus jo šalies klubams gal net nereikėtų, jei jie turėtų garantuotą vietą Eurolygoje, kaip turi „Žalgiris“.

„Gyvename globaliame pasaulyje, o krepšinis yra globalus sportas. Nepriimčiau to kaip negatyvo, ypač „Partizan“ ir „Crvena zvezda“ atvejais. Viskas būtų kitaip, jei turėtume garantuotą vietą Eurolygoje, kaip turi „Žalgiris“, kuris nėra priklausomas nuo savo rezultatų, – kalbėjo patyręs strategas. – Įsivaizduokite, jei turėtume bent vieną garantuotą vietą, jau nekalbant apie dvi – ką tai reikštų Serbijos krepšiniui.

Jei neturėtum žūtbūt laimėti Adrijos lygos, kuri yra bilietas į Eurolygą, galėtum daugiau laiko skirti žaidėjų auginimui, duoti šansą jauniems žaidėjams ir mažiau remtis legionieriais. Nepateisinu nuolatinio rėmimosi užsieniečiais, bet jei nuolat patiri spaudimą norėdamas žaisti Eurolygoje kasmet, tuomet turi atsisakyti vietinių žaidėjų linijos.“

Serbijai Eurolygoje šį sezoną pirmą kartą po devynerių metų pertraukos atstovauja du klubai – „Partizan“ ir „Crvena zvezda“. Pastaroji tokią teisę išsikovojo per Adrijos lygą, o „Partizan“ gavo vardinį kvietimą, kai Eurolygoje atsirado vietų dėl Rusijos klubų eliminavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis