2021 11 19

Sugrįžo tikėjimas: „Žalgirio“ arenos lankomumas – vėl penkiaženklis

Pirmoji sezono pergalė Eurolygoje sugrąžino Kauno „Žalgirio“ sirgalius į areną. Penktadienį Nemuno saloje vėl susirinko penkiaženklis žiūrovų skaičius – 10 067.
„Žalgiris“ – „Fenerbahče“ rungtynių žiūrovai
„Žalgiris“ – „Fenerbahče“ rungtynių žiūrovai / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

„Žalgirio“ arenos tribūnas buvo ištuštinęs juodžiausias klubo istorijoje startas Eurolygoje 0-9. Pirmąją pergalę su Atėnų „Panathinaikos“ matė tik 6383 žiūrovai – mažiausiai per dešimtmetį.

Žinoma, neskaičiuojant praėjusio sezono, kai „Žalgirio“ arenos užpildymas dėl pandemijos buvo apribotas iki 5 tūkst., o vėliau – ir visai uždraustas.

Penkiaženklis žiūrovų skaičius „Žalgirio“ arenoje šiemet buvo surinkęs tik pirmose Eurolygos rungtynėse su Sankt Peterburgo „Zenit“ (10 153), kurios baigėsi austro Martino Schillerio atleidimu.

Vėliau sirgalių lankomumo kreivė stabiliai krypo žemyn – su Miuncheno „Bayern“ atėjo 9057, su Berlyno ALBA – 8170, o su „Panathinaikos“ – vos 6383 žiūrovai.

Tiesa, net ir tuštesnės tribūnos „Žalgiriui“ leidžia išlikti tarp lankomiausių Eurolygos komandų.

Tik Tel Avivo „Maccabi“ klubą lygoje vidutiniškai palaiko daugiau sirgalių nei „Žalgirį“ – 9996.

„Žalgirio“ arenos vidutinis lankomumas šį sezoną yra 8766.

„Žalgirio“ arenoje krepšinio rungtynių metu iš viso telpa 15,5 tūkst. žmonių. Per 123 Eurolygos rungtynes Kaune tai jau 96 kartas, kai tribūnose aistruolių skaičius – penkiaženklis.

Suprasti akimirksniu

  • Mažiau nei 8 tūkst. – 1 kartą
  • Nuo 8 iki 9 tūkst. – 10 kartų;
  • Nuo 9 iki 10 tūkst. – 16 kartų;
  • Nuo 10 iki 11 tūkst. – 9 kartus;
  • Nuo 11 iki 12 tūkst. – 13 kartų;
  • Nuo 12 iki 13 tūkst. – 14 kartų;
  • Nuo 13 iki 14 tūkst. – 12 kartų;
  • Nuo 14 iki 15 tūkst. – 26 kartus;
  • Daugiau nei 15 tūkst. – 22 kartus.
Standings provided by SofaScore LiveScore

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis