2020 09 17

Teks priprasti: naujas Šarūno Jasikevičiaus įvaizdis su „Barcelona“ spalvomis

Ketverius metus prie Kauno „Žalgirio“ komandos vairo Šarūną Jasikevičių įpratusi matyti krepšinio aistruolio akis turės pratintis prie naujų vaizdinių. Pirmiausia – prie naujų spalvų. Šaras dalyvavo „Barcelona“ klubo žiniasklaidos dienoje, kurioje pozavo jau nebe „Žalgirį“, o Barselonos ekipą reprezentuojančia apranga. 15min kviečia pasižvalgyti po Eurolygos fotosesijos užkulisius.

Eurolygos žiniasklaidos komanda keliauja per 18 komandų būstines jau nuo vasaros pabaigos.

„Barcelona“ buvo viena pirmųjų stotelių, su visu dar labiau pasipildžiusiu žvaigždynu priešakyje. Be abejo, nauji Šarūno Jasikevičiaus portretai buvo vienas Eurolygos media komandos prioritetų.

Su „Barcelona“ marškinėliais taip pat knietėjo pamatyti vieną skambiausių vasaros pirkinių Eurolygoje Nicką Calathesą. Penkerius metus Atėnų „Panathinaikos“ žaidimą organizavęs įžaidėjas įprastą žaliai baltą aprangą iškeitė į granatinę ir pasirinko naują 99-ąjį marškinėlių numerį.

Getty Images/Euroleague.net nuotr./Nickas Calathesas
Getty Images/Euroleague.net nuotr./Nickas Calathesas

Antrus metus su „Barcelona“ marškinėliais matysime ir dar vieną „Žalgirio“ sirgalių mėgstamą veidą – dvejus metus Kaune žaidusį Brandoną Daviesą.

Getty Images/Euroleague.net nuotr./Brandonas Daviesas
Getty Images/Euroleague.net nuotr./Brandonas Daviesas

Kviečiame dar geriau pažinti naująją Šarūno Jasikevičiaus komandą ir žiūrėti specialią 15min laidą „Šaras: Barcelona“.

Antras epizodas:

Pirmas epizodas:

VIDEO: Š.Jasikevičiaus krikštas Barselonoje, nesėkmė pirmose rungtynėse ir katalonų viltys laukiant pergalių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis