2019 02 28

„urBONUSas“: T.Sedekerskis – apie Maco legendą Vitorijoje ir grandiozinį jaunystės ėjimą

Eurolygos klubuose užsienyje rungtyniauja keturi lietuviai, bet vieną jų daugelis pamiršta. Vitorijos „Baskonia“ ekipai atstovauja 21-erių Lietuvos krepšinio talentas Tadas Sedekerskis. Vienas perspektyviausių žaidėjų šalyje turėjo įveikti ne tik Ispanijos krepšinio mokyklos, bet ir Eurolygos klubo iššūkius. Apie juos – 15min krepšinio podkaste „urBONUSas“.
Tadas Sedekerskis
Tadas Sedekerskis / Getty Images/Euroleague.net nuotr.
Ketvirtadienis | Eurolyga | „Baskonia“ – „Žalgiris“ | 21:30 | Vitorija

Praėjusį sezoną Burgoso ir Kėdainių klubuose žaidimo patirties bandęs įgyti puolėjas šiemet turėjo padėti pagrindinei „Baskonia“ komandai.

Tačiau daug jo planų sumaišė nedėkinga nugaros trauma, dėl kurios nuplaukė 2017-2018 m. sezono finišas, Europos dvidešimtmečių čempionatas ir naujojo sezono pradžia Vitorijos ekipoje.

Vis dėlto T.Sedekerskis jau buvo registruotas Eurolygos rungtynėms vasario 21-ąją Barselonoje ir Ispanijos Karaliaus taurės turnyre.

„Dėl tos traumos buvau ir pats šiek tiek kaltas, nes buvo per daug noro greitai sugrįžti, – „urBONUSe“ pasakojo T.Sedekerskis. – Treniruotis po 6 valandas per dieną nėra normalu. Pats savo kailiu supratau, kad geriau mažiau, bet protingai.

Kalbėjausi su tuo pačiu Tornike Šengelija, kuris, pasakojo, Valensijoje irgi buvo išprotėjęs, daug dirbo. Sakė, Tadai, geriau visko po truputį, mažiau, bet atsargiai ir be traumų.

Dar nesu maksimalios formos, bet esu sveikas ir pasiruošęs. Po truputį grįžtu ir kai komandai reikės, būsiu pasiruošęs.“

Klausimas, ar T.Sedekerskis ketvirtadienį išbėgs ant „Fernando Buesa“ parketo Eurolygos mūšyje su Kauno „Žalgiriu“, bet jis teigia, kad baskams labai reikia šios pergalės.

„Komandoje tvyro geros nuotaikos. Turėjome daug laiko pasiruošti šioms rungtynėms. Treneris gerai išanalizavo žaidimą. Jis ne kartą minėjo, kad „Žalgiris“ yra kieta ir gerai paruošta komanda. Visi supranta, kad su žalgiriečiais reikės sunkiai kovoti“, – tikino T.Sedekerskis.

„urBONUSas“ su 21-erių Vitorijos „Baskonia“ talentu Tadu Sedekerskiu apie: kodėl Vitorija yra puikus pasirinkimas Eurolygos finalo ketvertui (1:30); ar grįžęs į Lietuvą nesijaučia svetimas (06:06), jauno žaidėjo kelią Eurolygos klube (12:00); kodėl pakeitė nuomonę apie Andrea Bargnani (15:45); krepšinio pradžią Nidoje (19:15); vienas prieš vieną su Arvydu Macijausku (23:20); Lietuvos krepšinyje 14-os numestą bombą (26:20); ar nesigaili sprendimo išvažiuoti į užsienį (29:30); traumą, sujaukusią planus (35:45).

Podkasto „urBONUSas“ taip pat ieškokite portale 15min ir 24sek, 15min audio programėlėje 15min Klausyk, kitose platformose „Podbean“, „SoundCloud“, „Spotify“.

15min pristatė pirmąją mobiliąją programėlę Lietuvoje, skirtą išskirtinai tik lietuviškam informaciniam ir pramoginiam audioturiniui. Programėlę 15min Klausyk jau galima nemokamai parsisiųsti iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvių.

Norintys pasiklausyti įdomiausių 15min straipsnių, dienos naujienų ar podkastų, vadinamųjų tinklalaidžių, savo kompiuteriuose tai galės padaryti įvedę adresą www.15min.lt/klausyk.

Klausykite „urBONUSo“ kiekvieną savaitę. Šiame krepšinio podkaste girdėsite išsamius žurnalisto Donato Urbono pokalbius su savo sričių profesionalais, artimiau susipažinsite su spalvingomis krepšinio asmenybėmis ir jų darbo užkulisiais, klausysite diskusijas apie aktualiausius įvykius krepšinio pasaulyje.

Podkastai Lietuvoje yra dar neišplėtotas medijų žanras, tačiau pasaulyje jie yra labai populiarūs – vien JAV jų mažiausiai kartą per mėnesį klausosi 67 milijonai žmonių.

VIDEO: „Eurolygos diena“: esminės „Žalgirio“ rungtynės ir didžiausi Š.Jasikevičiaus sunkumai (1/3)
VIDEO: „Eurolygos diena“: problemų turi ne tik „Žalgiris“ (2/3)
VIDEO: „Ginčas“ dėl Šaro generolo aikštėje: kas turi diriguoti „Žalgirio“ atakoms?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis