2020 01 07

„Žalgirio“ fenomeno įžiebta Eurolyga fiksuoja visų laikų lankomumo rekordą

Susidomėjimas Eurolyga turnyru pasiekė dar nematytą tašką. Tinklalapis „basketballguru.gr“ paskaičiavo, jog pirmąjį reguliaraus sezono ratą paženklino visų laikų lankomumo rekordas, o labiausiai prie to prisideda Kauno „Žalgirio“ sirgaliai.
„Žalgirio“ sirgaliai prieš rungtynes sveikina komandą
„Žalgirio“ sirgaliai prieš rungtynes sveikina komandą / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Šį sezoną Eurolygos kovas arenose vidutiniškai stebi 8 758 sirgaliai, o tai yra 10,2 proc. daugiau nei praėjusį sezoną.

„Žalgirio“ sirgaliai toliau karaliauja turnyre. „Žalgirio“ arena vidutiniškai užpildoma 95 proc, o tai yra net 14 639 žmonės. Vis dėlto tai – 0,7 žemesnis lankomumas lyginant su praėjusiu sezonu, kai Šarūno Jasikevičiaus kariauna nužygiavo iki turnyro ketvirtfinalio.

Antroje vietoje atsidūrė fantastiškai šį sezoną žaidžianti Stambulo „Anadolu Efes“ ekipa. Turkijos čempionų mačus Eurolygoje vidutiniškai stebi 12 686 sirgaliai, net 84,5 proc. daugiau nei praėjusiame sezone.

Vitorijos „Baskonia“ rungtynių vidutinis lankomumas yra trečias turnyre. Baskų dvikovas „Fernando Buesa“ arenoje vidutiniškai stebi 11 139 žmonės.

Nors Atėnų „Panathinaikos“ mačai OAKA arenoje pagal vidutinį lankomumą užima ketvirtą poziciją Eurolygoje (vid. 10 952), tačiau tai 9,9 proc. žemesnis rodiklis lyginant su praėjusiu sezonu.

Didžiausią nuosmukį (12,4 proc.) patyrė kita Graikijos komanda, Kęstučio Kemzūros diriguojama Pirėjo „Olympiakos“. Taikos ir draugystės stadionas vidutiniškai užpildomas 60,6 proc., o tai yra 7 183 sirgaliai per susitikimą.

Krito ir kitų Eurolygos grandų statistika. Maskvos CSKA mačus, lyginant su praėjusiu sezonu, vidutiniškai žiūri 10,2 proc. sirgalių mažiau, Stambulo „Fenerbahče“ – 10,1 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis