„Esame apstulbę, – pripažino Robertas Javtokas, Vilniaus oro uosto lėktuvų angare nusileidęs pirmadienio popietę pristatyto orlaivio laiptais. – Žinant mūsų ūgius ir tai, kiek daug laiko keliaujame, tai mums yra labai svarbu.“
211 cm ūgio R.Javtokas ir 205 cm ūgio Paulius Jankūnas pirmadienį pirmieji apžiūrėjo 56 vietų lėktuvą, kuris ateinantį sezoną skraidins žalgiriečius į visas penkiolika Eurolygos reguliariojo sezono rungtynių.
Juodi platūs nauji krėslai, tarp kurių yra daugiau nei po metrą tarpai, turėtų palengvinti „Žalgirio“ krepšininkų keliones, į kurias iki šiol jie leisdavosi reisiniais lėktuvais.
Nuo rudens tai pasikeis, Kauno klubo partneriais tapus „Avia Solutions Group“.
„Šarūnas Jasikevičius praėjusį sezoną yra sakęs, jog Eurolygoje 2–3 pergalėmis galėjo būti ir daugiau. Dabar komforto lygis pasikeis ir mes tikimės, kad tos 2–3 papildomos pergalės leis komandai patekti į atkrintamąsias kovas“, – sakė „Avia Soliution Group“ vadovas Gediminas Žiemelis.
Jo vadovaujama bendrovė padengs didžiąją dalį „Žalgirio“ kelionių į Eurolygos varžybas.
„Avia Solutions Group“ bendrovei Kauno klubas sumokės tą dalį biudžeto, kurią įprastai skirdavo reisiniams skrydžiams.
Jie kainuoja kone dešimt kartų mažiau nei užsakomieji skrydžiai, kurių kaina siekia 50–60 tūkst. eurų ir kuriais praėjusį sezoną „Žalgiris“ naudojosi tik du kartus, keliaudamas į skrydžiams mažiau patogius miestus – Vitoriją (Ispanija) ir Pirėją (Graikija).
Keliaujant reisiniais lėktuvais tik aukščiausi komandos vyrai, kurių ūgis perkopia du metrus, įsikurdavo prie lėktuvų avarinių išėjimų, o kitiems tekdavo sėdėti įsispraudus.
„Šio lėktuvo vidus – fantastiškas, viskas labai patogu“, – džiaugėsi R.Javtokas.
Šią vasarą krepšininko karjerą baigęs ir Kauno klubo sporto direktoriumi tapęs R.Javtokas mano, kad nauju orlaiviu daugiau galimybių keliauti su komanda turės ir kai kurie sirgaliai, nes visų 56 vietų žalgiriečiai tikrai neužims.
„Dar nenusprendėme, bet kai kurios vietos bus parduodamos aistruoliams“, – sakė R.Javtokas.
Žalgiriečius skraidinsiantis lėktuvas buvo specialiai įsigytas ir priklauso komandos partnerio „Avia Solutions Group“ dukterinei grupės įmonei „KlasJet“.
Orlaivis buvo modifikuotas šių metų pavasarį, pritaikant jį sporto komandai bei verslo kelionėms. Prie keturis mėnesius besitęsusio projekto dirbo beveik 50 Lietuvos, Jungtinės Karalystės bei Italijos aviacijos specialistų.