2023 05 30

Žiniasklaida: Šaras rengiasi apsikarpyti atlyginimą, N.Mirotičius paliks „Barcelona“ ekipą

Ispanijos žiniasklaida praneša, kad Nikola Mirotičius turėtų palikti „Barcelona“ klubą po sezono, o štai Šarūnas Jasikevičius gali priimti sumažinto atlyginimo pasiūlymą ir pasirašyti naują kontraktą.
Šarūnas Jasikevičius ir Nikola Mirotičius
Šarūnas Jasikevičius ir Nikola Mirotičius / zalgiris.lt nuotr.

„Home of Glory“ paskyra tviteryje pranešė, kad N.Mirotičius veikiausiai paliks Katalonijos klubą šią vasarą. Netrukus tokią informaciją patvirtino „Barcelona“ klubui artimas „Mundo Deportivo“ portalas.

Pridedama, kad Š.Jasikevičius turėtų sutikti susimažinti atlyginimą, pasirašyti naują kontraktą ir likti „Barcelona“ klube.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Šarūnas Jasikevičius
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Šarūnas Jasikevičius

„Turime likti profesionalūs. Gandų apie kontraktus būna kiekvienais metais, tačiau tai neturėtų daryti jokios įtakos mūsų žaidimui ir profesionalumui. Man visai nesvarbu kontraktas, turiu jį ar ne. Svarbiausia dabar – laimėti čempionatą. Tai vienintelis mano tikslas“, – pirmadienį kalbėjo Š.Jasikevičius po rungtynių su „Valencia“.

Šaras antradienį gavo ir solidų apdovanojimą – jis Ispanijos krepšinio trenerių asociacijos išrinktas geriausiu ACB lygos treneriu.

Kovas atkrintamosiose pergalingai pradėjusi „Barcelona“ vasarą rengiasi drastiškai mažintis biudžetą, todėl milžiniškas N.Mirotičiaus kontraktas tampa kone nepakeliama našta.

Verta pažymėti, kad puolėjo sutartis su „Barca“ galioja iki 2025-ųjų, tačiau, kaip praneša „Mundo Deportivo“, jau žengti pirmi žingsniai derybose dėl bendradarbiavimo nutraukimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis