2014 12 19

Eurolygoje nykiai pasirodęs Zgoželeco klubas tapo „Lietuvos ryto“ varžovu Europos taurėje

Penktąją pergalę Eurolygos vyrų krepšinio turnyro reguliariojo sezono paskutiniojo – dešimtojo – turo rungtynėse iškovojo ketvirtąją vietą C grupėje užėmęs Lino Kleizos Milano „EA7 Emporio Armani“ (Italija) klubas, ketvirtadienį svečiuose 101:96 (22:17, 25:22, 25:27, 29:30) įveikęs devintąją nesėkmę patyrusią bei šeštojoje pozicijoje likusią Zgoželeco „Turow“ (Lenkija) ekipą.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Rezultatyviausiai nugalėtojų gretose žaidęs lietuvis pelnė 29 taškus, atkovojo 6 kamuolius, sykį suklydo ir dukart prasižengė. Per 31 su puse minutės L.Kleiza pataikė 8 tritaškius iš 13, 2 dvitaškius iš 3 bei vienintelį baudos metimą.

14 taškų prie pergalės prisidėjo MarShonas Brooksas, 11 – Alessandro Gentile.

Šeimininkų gretose sėkmingiausiai žaidė Damianas Kuligas (23 tšk.), Mardy's Collinsas (14 tšk.) ir Chrisas Wrightas (13 taškų).

Po šios „Turow“ krepšininkų nesėkmės tapo aišku, kad jie tikrai nepakils iš šeštosios vietos C grupėje ir Europos taurės „Last 32“ varžybų L grupėje žais su Vilniaus „Lietuvos ryto“, Ostendės „Telenet“ (Belgija) ir Sevilijos „Baloncesto“ (Ispanija) ekipomis.

C grupės turnyro lentelė (vieta, komanda, pergalės, pralaimėjimai, taškų santykis):

1. „Barcelona“ (Ispanija) 8 1 781:671

2. Stambulo „Fenerbahče“ (Turkija) 7 2 756:706

3. Atėnų „Panathinaikos“ (Graikija) 5 4 701:663

4. Milano „EA7 Emporio Armani“ (Italija) 5 5 775:795

----------

5. Miunceno „Bayern“ (Vokietija) 2 7 725:779

6. Zgoželeco „Turow“ (Lenkija) 1 9 773:897

Į antrąjį varžybų etapą – Top 16 turnyrą – pateks keturios geriausios kiekvienos grupės komandos, o šio sezono ULEB Eurolygos finalo ketverto turnyras 2015 metų gegužės 15-17 dienomis vyks Madride

(Ispanija).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis