05 14

Eurolygos sezono MVP dilema: ar Mike'ui Jamesui bus pritaikyta išimtis?

Mike'as Jamesas po Eurolygos reguliaraus sezono pabaigos atrodė tarsi užprogramuotas variantas gauti sezono MVP apdovanojimą, tačiau „Monaco“ ekipos liapsusas ketvirtfinalio serijoje prieš Stambulo „Fenerbahče“ šį klausimą atvėrė iš naujo. Taigi, kuris žaidėjas bus pripažintas šio Eurolygos sezono naudingiausiu žaidėju?

„Manau, kad Eurolygos sezono MVP iškovos Mike‘as Jamesas“, – dar mažiau nei prieš mėnesį 15min laidoje PIKENROLAS sakė Linas Kleiza.

Reguliarųjį sezoną 33-ejų metų „Monaco“ žvaigždė uždarė antroje pozicijoje pagal rezultatyvumą (vid. 18,7 tšk.) ir efektyvumą (vid. 20,1 naud. bal.).

Sezono viduryje M.Jamesas tapo ir rezultatyviausiu visų laikų Eurolygos krepšininku, į antrą poziciją nustūmęs Graikijos krepšinio legendą Vassilį Spanoulį, kurį po kelių savaičių aplenkė ir prancūzas Nando De Colo.

Vis dėlto Monako Kunigaikštystės krepšinio princo kortas sujaukė fatališka ketvirtfinalio serija Stambulo „Fenerbahče“, kurioje M.Jamesas atsidūrė Nicko Calatheso kišenėje.

„Monaco“ lyderis penkerių rungtynių serijoje rinko po 13 taškų (34,3 proc. dvit., 30,8 proc. trit., 77,3 proc. baud.), atkovojo po 3 ir perėmė po 1 kamuolį, atliko po 4,8 rezultatyvaus perdavimo, klydo po 1,6 karto ir fiksavo 15 naudingumo balų vidurkį.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Mike'as Jamesas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Mike'as Jamesas

M.Jamesas šešėlyje buvo ir lemiamose „Monaco“ atakose ketvirtojo kėlinio ir pratęsimų pabaigose, kai „Salle Gaston Médecin“ arenoje lyderio vaidmens bandė imtis Elie Okobo.

„E.Okobo norėjo būti pagrindiniu žaidėju. Jis norėjo būti Mike‘u Jamesu, kuris šioje serijoje neblizgėjo, – 15min laidoje PIKENROLAS sakė L.Kleiza. – Matėsi, kad šie du žaidėjai neišsiaiškino, kuris jų turėtų atlikti lemiamą metimą. Mano nuomone, turėjo mesti M.Jamesas, bet jis buvo „numojuotas“ į šoną. Lemiamu metu „Monaco“ koją pakišo ego.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis