Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 07 16

Įspūdingą sutartį pasirašiusiam Aleksejui Švedui – griežtos Rimo Kurtinaičio taisyklės

Aleksejus Švedas tapo vienu brangiausių Europos žaidėjų, tačiau Maskvos srities „Chimki“ treneriui Rimui Kurtinaičiui tai netrukdo 26 metų gynėjui iškart išdėstyti griežtas Rusijos klubo taisykles. Trejų metų 9 milijonų JAV dolerių sutartį su „Chimki“ pasirašęs A.Švedas turėjo konkretų pokalbį su Lietuvos specialistu.
Rimas Kurtinaitis
Rimas Kurtinaitis / Alfredo Pliadžio nuotr.

„Aš jam paaiškinau, kad daug treniruojamės ir neturime laiko vaikščioti į restoranus. Esame ambicingas klubas ir siekiame aukštų tikslų. Aleksejui tai tiko“, – Rusijos žiniasklaidai pasakojo R.Kurtinaitis.

Specialiai pabendrauti su A.Švedu strategas vyko į Maskvą. Jis teigė, kad per judviejų susitikimą kalba nė karto nebuvo pasukusi apie pinigus.

„Su naujokais pokalbį visada pradedu klausimu: nori žaisti mūsų komandoje? Jei atsakymas yra teigiamas, tęsiame pokalbį. Bet jei prasideda kalba apie pinigus ir žaidimo laiką, toks pokalbis yra beprasmis“, – savo darbo metus atskleidė R.Kurtinaitis.

Maskvos srities klubas pristatė Aleksejų Švedą

A.Švedo kontrakte numatyta sąlyga po kiekvieno sezono grįžti į NBA, kur jis praleido trejus metus, o praėjusį sezoną pakeitė net tris komandas.

A.Švedus 2014-2015 m. vilkėjo „Houston Rockets“, „New York Knicks“ ir „Philadelphia 76ers” marškinėlius.

Geriausiai rusui sekėsi Niujorke, kur per vienerias rungtynes jis pelnydavo 14,8 taško ir atlikdavo 3,6 rezultatyvaus perdavimo.

„Chimki” subūrė stiprią sudėtį, turi gerą trenerį ir žais Eurolygoje, todėl džiaugiuosi čia būdamas, – sakė 198 cm ūgio įžaidėjas. – Darysiu viską, kad pasiektume aukščiausius tikslus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos