Kauno „Žalgiris“ pateko tarp Eurolygos geriausiųjų ir laimėjo sidabrinį apdovanojimą.
Žalgiriečiai buvo įvertinti už licencinių produktų linijos sukūrimą ir vystymą. Eurolyga pažymėjo, kad klubas puikiai išanalizavo rinką ir rado marketingo sritį, iš kurios galima gauti papildomų pajamų. Sukurti partnerysčių modeliai leido vystyti projektus ir naudoti „Žalgirio“ prekės ženklą įvairių produktų prekyboje.
Sudarytas marketingo planas leido generuoti pajamas trimis būdais: už licencijos suteikimą, už fiksuotą mėnesinį mokestį leidžiant „Žalgirio“ prekės ženklą ir nuo mėnesinių produktų pardavimo.
„Žalgirio“ licencinių produktų šeima pasižymi įvairumu: nuo pieno produktų, duonos, sumuštinių iki kosmetikos, automobilių produktų ar „Žalgirio“ kepsninės.
Įvertinta, kad prekių su „Žalgirio“ logotipu yra parduota jau daugiau nei 31 mln. vienetų, o surinktos pajamos sudarė 2,46 proc. komandos metinio biudžeto.
Auksinis apdovanojimas buvo įteiktas Stambulo „Anadolu Efes“ komandai, kuri sezono metu vykdė projektą #TakeAction. Ši akcija buvo skirta aplinkosaugos problemoms spręsti – už komandos rezultatyvumą ir rungtynių lankomumą renkami taškai virsdavo naujai pasodintais medžiais.
Trečioji vieta ir bronzinis apdovanojimas atiteko Belgrado „Crvena Zvezda“ klubui, kuris į komandos rungtynes įvairiomis akcijomis stengėsi pritraukti jaunąją auditoriją.
Į tris prestižinius prizus iš viso pretendavo 18 Eurolygos ir Europos taurės komandų. Devynis finalininkus atrinko Eurolyga, o laimėtojus išrinko patys klubai, negalėję balsuoti už savo pačių deleguotus projektus.
„Žalgiris“ sidabrinio apdovanojimo buvo sulaukęs ir 2016–2018 m. sezonais, o 2019 m. buvo laimėjęs auksinį apdovanojimą už akciją „Mano Pirmas“.