04 24

Legendos patarimas Atėnuose pranykusiam I.Brazdeikiui: „Aš ieškočiausi naujo klubo“

Praėjusį rugsėjį įvykęs Igno Brazdeikio persikėlimas iš Kauno į Atėnų priemiestį, panašu, naudos nedavė nė vienai iš trijų pusių. „Igno vietoje jau ieškočiausi naujo klubo“, – 15min laidoje PIKENROLAS rėžė Linas Kleiza, aiškinęs krepšininko iškritimo iš Pirėjo „Olympiakos“ rotacijos priežastis.

Sezono starte Kauno „Žalgirį“ už įspūdingą 500 tūkstančių eurų išpirką palikusiam Ignui Brazdeikiui įsitvirtinti Pirėjo „Olympiakos“ komandoje nepavyko, pastaruoju metu visiškai iškritus iš Georgios Bartzoko naudojamos rotacijos.

Graikijos žiniasklaida rugsėjo pabaigoje skelbė, jog 25-erių metų Lietuvos rinktinės žaidėjas su „Olympiakos“ sudarė trejų metų sutartį pagal formulę „2+1“, o per šį laiką Taikos ir draugystės arenoje I.Brazdeikio sąskaitą turėtų papildyti 3 milijonai eurų.

Nepaisant dosnaus kontrakto, buvęs vienas „Žalgirio“ vedlių Pirėjuje dažniausiai šildo atsarginių suolą.

Graikijos pirmenybėse ant parketo I.Brazdeikis pastarąjį kartą buvo išbėgęs vasario 11-ąją dieną prieš Atėnų „Maroussi“, tuo metu Eurolygos turnyre lietuvis per pastarąsias ketverias rungtynes žaidė tik kartą, kai dvikovoje su Belgrado „Crvena zvezda“ per mažiau nei 6 minutes įmetė 3 taškus ir surinko -1 naudingumo balą.

„Paprastas dalykas – „Olympiakos“ žaidžia pagal savo sistemą, o Ignas Brazdeikis yra toks žaidėjas, kuris savo rankose turi turėti kamuolį, jei nori įsižaisti ir kažką daug aikštelėje padaryti. Koks iš jo vaidmens žaidėjas? Jis negali stovėti aikštelės kampe ir laukti kada pataikys tritaškį. Tai nėra Igno žaidimas. Jis kamuolį turi laikyti savo rankose, žaisti vienas prieš vieną. Kitas dalykas – Ignas nėra ir gynybos specialistas“, –15min laidoje PIKENROLAS sakė Linas Kleiza.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis