Lietuvių laukiantis šiaurės makedonų treneris žarstė pagyras ir išsikėlė tikslą

Lietuvos krepšinio rinktinė pirmadienį susirinko į pirmąją treniruotę prieš 2025 m. Europos čempionato atrankos langą. Pirmąsias pratybas jau surengė ir būsimi jų varžovai šiaurės makedonai, kurių treneris pasidalino mintimis apie laukiančias akistatas su lietuviais.

Šiaurės Makedonijos rinktinė lietuvius Skopjėje priims ketvirtadienį, lapkričio 21-ąją. Po trijų dienų, lapkričio 24-ąją, komandos dar sykį susitiks Klaipėdoje.

Kol kas tiek šiaurės makedonai, tiek lietuviai yra iškovoję po 1 pergalę ir patyrę po 1 pralaimėjimą bei dalinasi 2-3 vietas grupėje. Šios dvejos rungtynės gali nulemti abiejų komandų likimą kovoje dėl patekimo į žemyno pirmenybes. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Apie rungtynių svarbą kalbėjo ir varžovų treneris Aleksandras Jončevskis, išsikėlęs ir minimalų tikslą.

„Tai bus patys svarbiausi šios atrankos mačai. Turime laimėti bent vienas rungtynes, kad išlaikytume galimybes patekti į Europos čempionatą. Lietuva yra favoritė – tai labai gera komanda, ypač pastaraisiais metais. Tai rinktinė, kuri nė negalvoja apie žaidėjų natūralizaciją, o tai tik parodo jos kokybę. Manau, kad rungtynės Skopjėje parodys, ar mes esame pasirengę Europos čempionatui“, -sakė šiaurės makedonų strategas.

Tiek vienai, tiek kitai komandai du pralaimėjimai per šį langą reikštų praktiškai užgesusią viltį patekti į čempionatą. Vis dėlto didesnis spaudimas slegia lietuvius, įsitikinęs A.Jončevskis.

„Spaudimas yra jų pusėje, nes jie pralaimėjo rungtynes prieš Estiją, ko tikrai nesitikėjo, – sakė 43-ejų specialistas. – Jie buvo laikomi grupės favoritais prieš atrankos startą, bet Estija parodė, kad irgi yra rimta komanda. Prisimindami pralaimėjimą pirmame lange, lietuviai atiduos maksimalias pastangas, kad iškovotų dvi pergales.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis