2021 01 13 /15:54

„Ryto“ išpardavimas: kurie Vilniaus klubo žaidėjai paliks sostinę?

Vilniaus „Rytas“ skelbia pošventinį išpardavimą. Sužinojęs savo likimą FIBA Čempionų lygoje, sostinės klubas ant Europos krepšinio turgaus lentynos išstato savo prekes. 15min šaltinių teigimu, tikslų neįvykdžiusios „Ryto“ komandos artimiausiu metu laukia didžiulės permainos.

Po didžiųjų metų švenčių prekybos centrų vitrinose kyla pirmieji plakatai, skelbiantys apie didįjį prekių išpardavimą. Prekybininkai pirkėjus su ištuštėjusiomis piniginėmis bando suvilioti su didžiausiomis nuolaidomis, kurios savo piką pasiekia maždaug sausio viduryje ir perkopia net 50 proc.

Anksčiau į Lietuvos prekybos centrus tokiu metu plūsdavo pirkėjai iš Baltarusijos, Rusijos, Latvijos ar kitų šalių. Panašiai dabar pirkėjai iš visos Europos dairosi į krepšinio išpardavimą, kuris skelbiamas Vilniuje.

FIBA Čempionų lygos grupės varžybų etapas apibrėžtas kaip tarpinis finišas daugelio Vilniaus „Ryto“ krepšininkų kontraktuose. Būtent jam pasibaigus, sutartys gali būti nutrauktos arba išpirktos.

Vilniečiai sausio 26-ąją namuose dar sužais paskutiniąsias rungtynes dėl savo garbės su Strasbūro SIG. Bet pokyčių galima laukti jau greitu metu.

15min pasižvalgė, kokių pagrindinių pasikeitimų galima tikėtis „Ryto“ organizacijoje.

Andrew Goudelockas

Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Andrew Goudelock
Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Andrew Goudelock

Tai sąjunga, kuriai lemta iširti.

15min žiniomis, nei A.Goudelocko žaidimas netenkino Vilniaus „Ryto“, nei amerikietis buvo patenkintas savo patirtimi sostinėje. Abi pusės suinteresuotos pasukti priešingais keliais.

Pagal kontraktą A.Goudelocką iš sostinės už išpirką galėjo ištraukti tik Eurolygos pasiūlymas. Tačiau 32 metų gynėjo žaidimas dar niekaip nesutilptų į Eurolygos lygio raiškos ekranus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis