2015 07 17

Utenos „Juventus“ į FIBA Europos taurės turnyrą pateko be atrankos

Kol kas vienintelis Lietuvos klubas pasiryžęs dalyvauti FIBA Europos taurės turnyre Utenos „Juventus“ ten pateks be atrankos turnyro.
LKL: Klaipėdos „Neptūnas“ – Utenos „Juventus“
LKL: Klaipėdos „Neptūnas“ – Utenos „Juventus“ / Algirdo Venskaus nuotr.

Tai penktadienį socialiniame tinkle paskelbė klubo atstovai. 

Uteniškiai aktyviai dairosi laisvųjų agentų rinkoje, sudarė kelias sutartis su naujais rėmėjais, o rudenį pirmą kartą istorijoje į Rytų Aukštaitijos sostinę atves FIBA Europos taurės turnyrą.

ULEB organizuojama Europos taurė yra prabangi.

„Norėtųsi atsipūsti, tačiau turime labai daug namų darbų, o laiko šią vasarą yra itin mažai“, – oficialiai klubo svetainei anksčiau kalbėjo klubo vadovas Žydrūnas Urbonas.

Ž.Urbonas paaiškino ir Utenos klubo motyvus pasirinkti FIBA, o ne ULEB projektą: „ULEB organizuojama Europos taurė yra prabangi. Aš kartais net nelabai suprantu, už ką. Be abejo, ten susirenka stiprios komandos, tačiau truputį per didelė to kaina. FIBA turnyro struktūra po truputį panašėja į UEFA sistemą. Už patekimą į kitą etapą tu gauni premiją, klubai neapkrauti neaiškiais mokesčiais. Mes naudojamės ta situacija, kad tarp lygų vyksta kažkokie nesklandumai ir vieni bando į savo gretas prisivilioti finansais. Mes juos skaičiuojame, todėl ir pasirinkome FIBA organizuojamą turnyrą.“

 

„Juventus“ komanda gavo patvirtinimą, jog tiesiogiai pateko į FIBA Europos taurės turnyrą be atrankos etapo. Klubas taip pat sumokėjo depozitą, todėl rudenį į Uteną tikrai atvyks Europos klubai.

Posted by BC Utenos „Juventus“ on 2015 m. liepos 17 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis