2020 09 11

A.Veryga patikslino tvarką – kiek žiūrovų gali tikėtis „Žalgiris“ ir „Rytas“ tribūnose?

Patikslinti reikalavimai dėl atstumų laikymosi viduje ir lauke vykstančiuose aukšto meistriškumo sporto varžybose. Didžiausi šalies sporto klubai ruošėsi, kad sirgalių skaičius sumenks beveik per pusę pačiose populiariausiose rungtynėse, o Vilniaus „Rytą“ pokyčiai verčia svarstyti apie didesnį mačų skaičių „Siemens“ arenoje.
Krepšinio sirgaliai turės laikytis metro atstumo arba sėdėti kas antrą vietą.
Krepšinio sirgaliai turės laikytis metro atstumo arba sėdėti kas antrą vietą.

Sveikatos apsaugos ministras, valstybės ekstremalių situacijų operacijų vadovas Aurelijaus Veryga paskelbė tvarką, kuri nuo rugsėjo 14 dienos įsigalios ir sporto renginių dalyviams.

Sporto varžybose, kuriose žiūrovai sėdi, organizatoriai turės užtikrinti, kad tarp žiūrovų būtų ne mažesnis kaip 1 metro atstumas arba žiūrovai privalės sėdėti kas antroje kėdėje, išskyrus sutuoktinius, artimuosius, giminaičius, įtėvius, įvaikius, globėjus ir rūpintojus.

Varžybose, kuriose žiūrovams numatytos stovimos vietos, turės būti užtikrinamas ne mažesnis nei 1 metro atstumas.

„Tai žinojome jau nuo rugpjūčio vidurio. Taip ir ruošėmės sezonui“, – sakė Kauno „Žalgirio“ atstovas ryšiams su visuomene Almantas Kiveris.

Šiam sprendimui rengėsi ir Vilniaus „Rytas“.

„Todėl ir vietas arenoje jau pradėjome žymėti“, – sakė „Ryto“ klubo direktorius Rolandas Jarutis.

Maksimaliai – 7 ir 5 tūkst.

„Žalgiris“, o taip pat Vilniaus „Rytas“ gali surinkti didžiausius žiūrovų srautus per rungtynes.

Pagal dabartinį A.Verygos sprendimą, „Žalgiris“ savo 15 tūkst. vietų arenoje gali tikėtis sutalpinti kiek daugiau nei 7 tūkst. žiūrovų.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Rungtynių žiūrovai
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Rungtynių žiūrovai

Vilniaus „Siemens“ arenoje telpa mažiau nei 10 tūkst., tad „Rytas“ per populiariausias savo rungtynes gali tikėtis apie 5 tūkst. sirgalių.

Savojoje „Jeep“ arenoje Vilniaus klubas vietoj 2,5 tūkst. žiūrovų pagal naujas taisykles gali sulaukti apie 1,3 tūkst. sirgalių.

Todėl, anot R.Jaručio, klubas sutarė su „Siemens“ arenos vadovais, kad ne tik Čempionų lygos, bet ir dalis LKL rungtynių galėtų būti žaidžiama greta esančioje didesnėje arenoje.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Lietuvos ryto“ sirgaliai
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Lietuvos ryto“ sirgaliai

Ženkliai atsilieps biudžetams

Sprendimai dėl žiūrovų skaičius ženkliai lemia ir klubų pajamas.

„Žalgiris“ dar nėra skelbęs biudžeto 2020-2021 m. sezonui, bet, anot A.Kiverio, žadama tai padaryti artimiausiu metu, kai klubo vadovai paaiškins ir lūkesčius dėl pajamų parduodant bilietus. Pernai Kauno klubas planavo 12 mln. eurų biudžetą, kurio maždaug trečdalį turėjo sudaryti pajamos iš bilietų.

Vilniaus „Rytas“ ateinantį sezoną planuoja 3 mln. eurų biudžetą.

Rolandas Jarutis skaičiuoja, kad biudžetas bus 30 proc. mažesnis nei praėjusį sezoną daugiausiai dėl pandemijos ir jos sekančių menkesnių galimybių uždirbti iš bilietų.

„Dėl abonementų, sprendžiant pagal praėjusių metų ataskaitas, laukia didelis minusas. Bet reikia su tuo gyventi ir taikytis – todėl ir žaidėjų kontraktai sumažėjo ženkliai“, – pažymėjo R.Jarutis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Rolandas Jarutis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Rolandas Jarutis

Dėl pandemijos sirgaliai turės laikytis ir kitų, anksčiau skelbtų, reikalavimų.

Sporto varžybų žiūrovai, aptarnaujantis personalas privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones. Veido kaukių, respiratorių ar kitų apsauginių priemonių gali nedėvėti renginio metu sportuojantys žmonės bei žmonės, turintys negalią, kurie dėl savo sveikatos būklės nosį ir burną dengiančių apsaugos priemonių dėvėti negali ar jų dėvėjimas gali pakenkti sveikatai. Tokiu atveju rekomenduojama rinktis veido skydelį.

Sprendimą dėl aukšto meistriškumo sporto varžybų organizavimo būtinų sąlygų rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis