2018 01 04

„Amazon“ prekiaus „Vytauto“ marškinėliais su brolių Ballų pavarde

Sausio pradžioje JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ pradės prekybą Prienų „Vytauto“ marškinėliais su LiAngelo ir LaMelo Ballų pavardėmis. Tai skelbia „Yahoo Sports“, remdamiesi neįvardijamu „Vytauto“ komandos atstovu.
Broliai Ballai
Broliai Ballai

„Yahoo“ skelbia, kad prekyba brolių marškinėliais vyks išskirtinai tik per „Amazon“ parduotuvę, o marškinėliai bus pardavinėjami JAV. Ar juos bus galima įsigyti ir kitose valstybėse, neminima. Neskelbiama ir marškinėlių kaina.

Į „Amazon“ sandėlį JAV „Vytautas“ jau išsiuntė 500 prekybai skirtų marškinėlių – 250 LaMelo Ballo marškinėlių ir 250 LiAngelo Ballo marškinėlių. Per pirmąją sausio savaitę komanda ketina į JAV jų išsiųsti ir daugiau.

Straipsnyje užsimenama, kad ateityje „Vytautas“ imsis ir kitų žingsnių, skirtų JAV reklamuoti brolius Ballus.

LiAngelo Ballas „Vytaute“ vilkės 3-iuoju, LaMelo Ballas – 1-uoju numeriu pažymėtus marškinėlius.

Su 19-mečiu LiAngelo ir 16-mečiu LaMelo Ballais, dviem ne tik krepšinyje, bet ir pramogų pasaulyje populiarios Ballų šeimos atstovais, „Vytautas“ sutartį pasirašė gruodžio 11 d. Nors daugelis abejojo, ar jaunosios JAV krepšinio žvaigždės išties atvyks į Lietuvą, sausio 3 d. lėktuvas su jais nusileido šalyje. Pirmąkart į aikštelę broliai Ballai turėtų išbėgti sausio 9 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis