2015 07 27

Artūras Jomantas keičia komandą

Pirmuoju „Šiaulių“ ekipos tarpsezonio pirkiniu tapo Artūras Jomantas. Su 30 metų 200 cm ūgio puolėju pasirašyta sutartis vienam sezonui.
Artūras Jomantas
Artūras Jomantas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Ištikimiausiems „Šiaulių“ sirgaliams A.Jomantas gerai pažįstamas – iš Mažeikių kilęs krepšininkas profesionalios karjeros pradžioje du sezonus – 2004-2006 m. – vilkėjo geltonus šiaulietiškus marškinėlius. Po to krepšininkas persikėlė į sostinę – septynerius metus atstovavo „Lietuvos rytui“. 2013-2014 m. puolėjas žaidė Pasvalio „Pieno žvaigždžių“, o pastarąjį sezoną vilkėjo Alytaus „Dzūkijos“ ekipos aprangą.

Dzūkijos komandoje A.Jomantas sužaidė 40 mačų, per kuriuos aikštėje praleisdavo po 25 min., pelnydavo po 9,4 taško, sugriebdavo po 6,3 kamuolio, atlikdavo po 2,2 rezultatyvaus perdavimo, perimdavo po 1,5 kamuolio ir surinkdavo po 12,6 naudingumo balo.

– Sunku buvo apsispręsti grįžti į „Šiaulių“ komandą po 9 metų pertraukos?

– Ne, tikrai nesunku. Gerai pažįstu komandos vadovus, žinau, kad sąlygos čia tikrai geros.

– Kuo suviliojo „Šiauliai“?

– Turėjau keletą pasiūlymų ne tik iš Lietuvos, bet ir užsienio klubų. Alytaus klubas irgi siūlė likti, tačiau man svarbu buvo ne tik finansinės sąlygos, bet ir tarptautinė arena. „Šiauliai“ žais „FIBA Europe“ rengiamame turnyre, todėl pasirinkau šią komandą.

– Jau kalbėjote su treneriu apie vaidmenį komandoje?

– Komanda dar tik formuojama, todėl sunku kalbėti apie vaidmenis. Aišku, buvau susitikęs su treneriu Gediminu Petrausku, pasikalbėjome. Tačiau kol kas ką nors konkretaus pasakyti sunku, aiškumo dar nedaug – žinau, kad žaisiu įprastoje lengvojo arba sunkiojo krašto puolėjo pozicijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis