Šio prekės ženklo stiprinimas naujajame sezone atsidūrė tarp lygos strateginių tikslų. Pasikeitus didžiajai daliai „Betsafe–LKL“ kūrybinės komandos, jau pradėtos generuoti ir įgyvendinti plačios įvairovės turinio idėjos.
Viso sezono metu LKL TV „YouTube“ kanale bei rungtynių transliacijų per BTV metu bus pateikiami išskirtiniai reportažai bei dar nematytos rubrikos iš prieš „Betsafe–LKL“ sezoną klubų arenose praūžusių media dienų. Taip pat jau šią akimirką plušama, kad besidominčius krepšiniu pasiektų ir interviu reportažai su įvairiomis lygos asmenybėmis.
Vienas ryškesnių pokyčių, kuris turėtų atkreipti sirgalių dėmesį – pasikeitęs LKL TV logotipas.
„Naujasis logotipas – minimalistinis, modernus ir lengvai įsimenamas. Žinoma, svarbiausia yra turinys, kurį pateiksime žiūrovams. Netrukus prie mūsų komandos prisijungs vienas žymiausių Lietuvos komikų, taip pat turėsime rimtesnio, analitinio turinio, kurį kurs visiems puikiai pažįstami savo srities profesionalai. Tikiu, kad žiūrovai tą įvertins ir viską iškelsime į naują kokybinį lygmenį“, – apie laukiančias naujoves kalbėjo LKL komunikacijos vadovas Vaidas Leliuga.
LKL TV sukurtuose vaizdo reportažuose bus galima sutikti ir visiems puikiai pažįstamų veidų – vienu tokių taps žinomas Lietuvos žurnalistas Rimvydas Valatka.
„Betsafe–LKL“ žiūrovus pasieks ir dar viena naujiena. Sezono metu savo įžvalgomis ir analitiniais pastebėjimais su aistruoliais dalinsis treneris Mindaugas Brazys, per karjerą praleidęs ne vienerius metus Kauno „Žalgirio“, Vilniaus „Ryto“ ar Lietuvos rinktinės trenerių štabuose.