„Betsafe-LKL“ komentatorių komandoje – nauji veidai

Likus kiek daugiau nei savaitei iki naujojo „Betsafe-LKL“ sezono starto, lyga džiaugiasi galėdama pranešti, jog prie komentatorių komandos naujame sezone prisijungs du nauji veidai.
Teisėjo švilpukas
Teisėjo švilpukas / LKL nuotr.

Tai – buvęs ilgametis „Betsafe-LKL“ snaiperis Martynas Gecevičius ir krepšinio analitikas Augustas Šuliauskas.

„Džiaugiuosi, jog komandą papildo tokį svorį krepšinio pasaulyje turintys vardai. Tikiu, jog M.Gecevičiaus pristatinėti nereikia – jis jau ne kartą įrodė, jog savo sukauptą patirtį ir žinias puikiai moka ištransliuoti televizijos žiūrovams. Martynas netrukus pradės savo 21-ąjį karjeros sezoną ir tai viską pasako apie jo atsidavimą šiam sportui.

A.Šuliauskas ­– aukščiausio lygio krepšinio analitikas. Net neabejoju, jog savo žiniomis ir įžvalgomis jis praturtins „Betsafe-LKL“ transliacijas ir žiūrovams padės dar geriau suprasti trenerių bei žaidėjų sprendimus aikštėje“, – sakė LKL komunikacijos vadovas Vaidas Leliuga.

„Betsafe-LKL“ dvikovas šį sezoną BTV eteryje komentuos: Rokas Grajauskas, Vaidas Čeponis, Martynas Gecevičius, Augustas Šuliauskas, Šarūnas Vasiliauskas, Vilhelmas Bladyka, Benediktas Petkus ir Lukas Zajančauskas. Su žiūrovais prieš rungtynes ir ilgųjų pertraukų metu, tradiciškai sveikinsis studijos vedėjas Vaidas Leliuga.

Go3 žiūrovams komandų akistatas stebėti pradės Jonas Lekšas, Tautvydas Kubilius, Vilius Stalgaitis, Giedrius Vaitkevičius, Žilvinas Aleksandravičius Danas Kriaučiūnas ir Dainius Černauskas.

„Betsafe-LKL“ sezonas prasidės rugsėjo 21 d. Pirmąją čempionato dieną bus sužaisti du susitikimai: Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ namų arenoje priims Mažeikių „M Basket Delamode“, o Vilniaus „Rytas“ pasitiks Klaipėdos „Neptūno“ komandą.

Komandų dvikovas tiesiogiai transliuos BTV ir Go3.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis