„Nusprendžiau į jus kreiptis dėl labai didelės nepagarbos žiūrovui. Lapkričio 22-ąją nusprendžiau pasižiūrėti „Lietuvos ryto“ ir „Žalgirio“ rungtynes. „Siemens“ arenoje laisvų vietų buvo tik G sektoriuje, todėl nusipirkau du bilietus po 20 eurų.
Viskas buvo gerai, kol arenoje nepradėjome ieškoti savo vietų. Pasirodo, tokio sektoriaus nėra. Prieš tai darbuotojai dar siuntinėjo mus po visą areną nurodydami skirtingas sektoriaus vietas, kurios iš principo neegzistavo. Vėliau pasiūlė surasti laisvas vietas. Aišku, jų nebuvo, nes arena buvo užpildyta.
Kreipėmės pagalbos į „Tiketą“. Jie pasiūlė ieškoti laisvų vietų arba kreiptis į administraciją. Maždaug jie platina bilietus, bet vietomis nesirūpina. Aš tai perdaviau arenos darbuotojams. Jie man atsakė, kad bilietus pardavinėja „Tiketa“, todėl jų ir klauskite.
Vėliau mums prisistatęs atsakingas asmuo kalbėjo absurdiškus dalykus: neva tai stovimi bilietai. Tai sukėlė didžiulį nepasitenkinimą, kadangi biliete buvo nurodyta 10 eilė ir 93, 94 vietos.
Paklausus, kur konkrečiai ta vieta ir kur aš turiu stovėti, vadovas apsisuko ir nuėjo. Rungtynės buvo sugadintos. Po valandos blaškymosi mes apsisukome išėjimo link.
Taip mes išleidę 56 eurus už bilietus, „Tiketos“ narystę bei aptarnavimą, išėjome nieko nepamatę.
Tokių kaip mes suskaičiavau bent 10. Labai pasipiktinau, nes nei „Tiketa“, nei arenos darbuotojai nesuteikė jokios pagalbos ir valandą kaip avis vaikė po areną, kol pasakė, jog tai stovimos vietos. Nuo kada stovimos vietos brangiausios iš esamų bilietų?“
„Tiketos“ atsakymas
Lina Paulevičiūtė, Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė
„Į sekmadienį vykusias „Lietuvos ryto“ ir „Žalgirio“ rungtynes trys žmonės dėl mūsų personalo klaidos įsigijo bilietus G sektoriuje. Šis sektorius yra skirtas techninėms arenos reikmėms ir į jį bilietai paprastai nėra parduodami.
Prisiimame atsakomybę už apmaudžią klaidą ir apgailestaujame, kad nepavyko šios situacijos išspręsti rungtynių metu. Su minėtais žmonėmis mes jau susisiekėme ir sutarėme dėl jų poreikius atitinkančios kompensacijos.
Mūsų pardavimo sistemoje taip pat padarėme pakeitimus, kurie užtikrins, kad ateityje tokia situacija nepasikartotų“.