2019 11 20

Domantas Sabonis ir Jonas Valančiūnas paaukojo stambias sumas „Krepšinio namams“

Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) projektas „Krepšinio namai“ tarp savo rėmėjų turi garsių vardų. Ne tik LKF prezidentas Arvydas Sabonis, bet ir kitos šalies krepšinio žvaigždės prisidėjo prie pastato Kauno centre statybų finansavimo.
Jonas Valančiūnas ir Domantas Sabonis
Jonas Valančiūnas ir Domantas Sabonis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kauno centre kyla „Krepšinio namai“, bet statybų pabaigai ir įrengimui dar trūksta daugiau nei pusės sumos.

Visas biudžetas turėtų siekti 3,5 mln. eurų, o šiuo metu projekto interneto puslapyje skelbiama, kad surinkta pusė sumos – 1,78 mln. eurų.

Didžiausią sumą projektui skyrė pati jo iniciatorė LKF, kuri ir įsikels į dalį „Krepšinio namų“ patalpų, kai statybos bus baigtos.

Federacija yra skyrusi 1 mln. eurų.

247 tūkst. eurų projektą parėmė Lietuvos krepšinio rinktinė, tiksliau jos sirgaliai, apsilankę Lietuvos ir Serbijos kontrolinėse rungtynėse praėjusią vasarą, kai už bilietus surinkti pinigai nukeliavo į projekto banko sąskaitą.

100 tūkst. eurų paskyrė LKF prezidentas Arvydas Sabonis.

Asmeninių lėšų nepagailėjo ir kiti du garsūs šalies krepšininkai: Domantas Sabonis ir Jonas Valančiūnas paaukojo po 50 tūkst. eurų.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Įspūdingo "Krepšinio namų" pastato statybos Kaune
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Įspūdingo "Krepšinio namų" pastato statybos Kaune

Tarp rimtų rėmėjų yra ir bendrovės, tokios kaip „Aksa“, EMSI, skyrusios po 100 tūkst. eurų, bei koncernas SBA, paaukojęs 50 tūkst. eurų.

Verslininkai broliai Rimvydas ir Arvydas Povilaičiai parėmė po 25 tūkst. eurų.

Tarp remiančių „Krepšinio namus“ yra ir kitų žinomų vardų. Pavyzdžiui, Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis, paskyręs 100 eurų. Yra ir tokių, kurie paaukojo po 1 eurą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis