Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2018 05 21

„Fenerbahče“ vadovas skaitys pranešimą „Žalgirio“ arenoje

Geriausio praėjusio sezono Europos klubo vadovas Maurizio Gherardini atvyksta į Lietuvą. Buvęs NBA klubo vadovas, o dabar Stambulo „Fenerbahče“ klubui diriguojantis italas šį savaitgalį skaitys pranešimą LKL konferencijoje.
Stambulo „Fenerbahče“ direktorius Maurizio Gherardini
Stambulo „Fenerbahče“ direktorius Maurizio Gherardini / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Trečią kartą rengiamoje LKL sporto ir vadybos konferencijoje „Lyderystės ir pergalių derinys“ dalyvaus šeši pranešėjai.

Konferencija vyks sekmadienį „Žalgirio“ arenos „Salos“ salėje, LKL socialinis partneris „Western Union Foundation“ suteikia galimybę konferencijoje dalyvauti nemokamai.

M.Gherardini skaitys pranešimą tema apie Europos krepšinio pasikeitimus per pastarąjį penkmetį: kokios pagrindinės priežastys, leidusios Europos krepšiniui žengti į priekį, ir ko dar trūksta iki NBA lygio organizacijos.

62-ejų italas M.Gherardini – ilgametis Trevizo „Benetton“ klubo vadovas. 2006-aisiais jis tapo NBA klubo „Toronto Raptors“ nariu, vėliau trumpai dirbo „Oklahoma City Thunder“ klube.

Nuo 2014-ųjų M.Gherardini vadovauja „Fenerbahče“ klubui – šis pernai triumfavo Eurolygoje, o italas pripažintas geriausiu Europos krepšinio vadovu.

LKL konferencijoje, be M.Gherardini, pranešimus taip pat skaitys penki mūsų šalies profesionalai:

Andrius Lapienis, „Betsafe“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas, supažindins su sporto rėmimo įtaka verslo lyderystei;

Unė Marija Jurkštaitė, Kauno „Žalgirio“ bilietų pardavimo vadovė, atskleis „Žalgirio“ organizacijos bilietų pardavimo sėkmės istoriją;

Vytis Ciemnolonskis, „Western Union“ skaitmeninės rizikos ir mokėjimų direktorius, supažindins, kokią įtaką verslui daro sportas asmeniniame gyvenime;

Darius Gudelis, Vilniaus „Lietuvos ryto“ klubo direktorius, pasakos apie „Lietuvos ryto“ pokyčių etapą perimant klubo valdymą;

Jonas Nainys, vienas iš prekės ženklo „Radistai“ įkūrėjų, dalinsis patirtimi, kaip sukurti prekės ženklą, į arenas traukiantį tūkstančius gerbėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos