Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 06 15

G.Vainauskas teisinasi dėl savo žodžių: „Krepšininkas pirmiausia turi būti profesionalas“

Vilniaus „Lietuvos ryto“ vadovas Gedvydas Vainauskas komandos interneto svetainėje išplatino pranešimą dėl skandalą sukėlusio savo interviu „Lietuvos ryto“ televizijai.
Gedvydo Vainausko emocijos LKL pusfinalyje
Gedvydas Vainauskas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Kalbėdamas apie sezono pamokas, vertinau šio sezono situaciją dėl legionierių.

„Lietuvos ryto“ klubo principinė pozicija – krepšininkas pirmiausia turi būti profesionalas.

Deja, šiame sezone, kai kurie užsieniečiai nepateisino klubo lūkesčių, nes prieš lemiamas rungtynes elgėsi neatsakingai, ir tai turėjo lemiamos įtakos neigiamiems komandos rezultatams.

Kalbėjau tik apie legionierių parodytą rezultatą.

Atsiprašau už netinkamai parinktus žodžius“, – rašoma bc.lrytas.lt svetainėje.

Suka uodegą

G.Vainausko žodžiams pradėjus plisti „Twitter“ tinkle „Lietuvos ryto“ televizija susizgribo skandalingąją interviu vietą iškirpti. Dabar portale lrytas.lt pirminės interviu su D.Žeimyte versijos nebeišvysite.

„Visada buvo požiūris, kad daugiau dviejų juodų... dviejų juodaodžių krepšininkų komandoje neturi būti. Atsitiko taip, kad treneris Tomas Pačėsas mėgsta žaisti su juodais žaidėjais, juos kontroliuoti, auklėti ir viską daryti.

Atsitiko taip, kad atsirado keturi juodi žaidėjai, susibūrė tokia, kaip pavadinti, gauja jų. Negalima taip – maksimum du juodaodžiai žaidėjai. Per dvidešimties metų praktiką aš galiu pasakyt – ir visos komandos taip turėtų daryti. Ne daugiau dviejų juodaodžių“, – savo išmintimi dalijosi G.Vainauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?