Įstrigus arenos deryboms, griežta „Ryto“ sirgalių žinutė klubui: „Nebešerkim tos rusiškos sabakos“

Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionas Vilniaus „Rytas“ vis dar nežino, kur kitą sezoną žais savo namų rungtynes.

Nors LKL sezonas prasidės jau rugsėjo 21-ąją, stipriausia Vilniaus komanda yra įstrigusiose derybose su „Twinsbet“ arena, kuri yra valdoma kitos Vilniaus ekipos „Wolves Twinsbet“ savininko Gedimino Žiemelio.

Pirmadienį šia tema griežtai pasisakė ištikimiausi „Ryto“ sirgaliai – B tribūna, kuri kalbėjo apie galimas „Twinsbet“ arenos valdytojų sąsajas su Rusija.

„Atėjo laikas mums būti pirmiems. Su tokiomis nuotaikomis rytfaniai sutiko ir praleido vasarą. Įspūdinga sezono kulminacija, kuri parodė koks yra mūsų ir klubo potencialas. Atrodė, kad nėra kito sprendimo nei likti toje arenoje ir toliau auginti fanų bazę.

Tačiau atėjo laikas būti pirmiems ne tik krepšinio aikštelėje. Atėjo laikas pastatyti savo vertybes aukščiau visų ekonominių interesų ir pagaliau pasakyti nebešerkim tos rusiškos sabakos savo pašonėje. Visą vasarą vyko tampymasis dėl geresnių sąlygų, tačiau kam mums tai reikalinga?

Laikas nustoti užsiiminėti principinę poziciją tik kai mums tai patogu. Taip tik maitiname rusišką mešką ir leidžiame jai pačiai nemokamai dalinti bilietus į rungtynes patys juos apmokėdami. Laikas kovoti su priešu ne tik krepšinio aikštelėje. Ne tik žodžiais, bet ir darbais. Ypatingai po pastarųjų dienų S.Malinausko paskelbtos informacijos dėl už asg („Twinsbet“ arenos“) kyšančių kremliaus oligarchų nagų“, – rašoma „B tribūnos“ pranešime.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Twinsbet arena
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Twinsbet arena

„Ryto“ sirgaliai taip pat teigė suprasiantys, jei klubas pasirinks žaisti „Jeep“ arenoje, tačiau davė suprasti, kad nesupras „Twinsbet“ arenos pasirinkimo.

„Prisiminkime ir praėjusį sezoną toje arenoje, kur būti nebuvo jauku. Jie netapo mūsų namais, o kitą sezoną matysime tik dar daugiau erzinančių reklamų kišančių savo produkciją į akis ir reklamuojančią rusų oligarchų verslus. Prisiminkime ir provokacijas iš ložių, kuomet samdiniai darė viską, kad tik suerzintų mūsų bendruomenę ir sukeltų konfliktą.

Suprantame, kad kyla abejonių kaip tai sutiks fanų bendruomenė po tokio sezono. Bet galime patikinti, kad ji supras. Supras egzistuojant aiškiai vizijai ir planui kur mes einame toliau. Mes suprasime ir darysime viską, kad šį planą įgyvendintume, o ne priklausytume nuo konkurentų malonės.

Apibendrinus situaciją skatiname rinktis, kad ir mažesnius, bet namus. Mažesnius, bet su laisve neremti priešo, kurio vertybės akivaizdžiai mums nepriimtinos. Norime aiškumo dėl naujos arenos ir vizijos kur eisime, o ne bergždžio stumdymosi su vagnerio pilotais. Pasirinkus priešingą variantą netylėsime, tad mūsų nuomonė dar tikrai bus išgirsta“, – užbaigė sirgaliai.

Irmanto Gelūno / BNS nuotr./LKl rungtynės: Vilniaus „Rytas“ – Mažeikių „M Basket Dalamode“. „Ryto“ sirgaliai – „B tribūna“
Irmanto Gelūno / BNS nuotr./LKl rungtynės: Vilniaus „Rytas“ – Mažeikių „M Basket Dalamode“. „Ryto“ sirgaliai – „B tribūna“

Praėjusį sezoną „Rytas“ svarbiausias namų rungtynes žaidė „Twinsbet“ arenoje.

„Sakykime, derybos dar neuždarytos, bet noriu akcentuoti tai, jog „Rytui“ pasiūlėme geresnes sąlygas nei kad jie turėjo praėjusį sezoną, nevertinant to, kad Lietuvos ir visos Europos ekonomikoje infliacija vis dar auga, – spaudos konferencijoje sakė „Wolves Twinsbet“ vadovas Andrius Žiauberis. – Infliacijos įtaka, ypač paslaugų sektoriuje, didėja, minimalus atlygis – didėja, o arenos didelis paslaugų kiekis būtent su tuo ir susijęs. Apsauga, valymas, kitos paslaugos. Net nevertinant to, jog infliaciniai rodikliai nėra dėkingi ekonomikai, visos paslaugos brangsta, mes „Rytui“ pasiūlėme geresnes sąlygas nei kad jie turėjo praėjusį sezoną. Laukiame jų atsakymo.“

Galutinis sprendimas – jau artimiausiu metu.

„Derybos toks dalykas, kad jos kažkuriame laike turi atsispirti. „Rytas“ šioje vietoje turbūt pats supranta, iki kurios vietos gali teikti atsakymą“, – pridėjo A.Žiauberis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis