Jonavos krepšinio klubas išsaugojo pagrindinį rėmėją

Jonavos krepšinio klubas į naująjį Lietuvos krepšinio lygos (LKL) sezoną žengs kartu su ilgamečiu partneriu – dar 2020-aisiais pagrindiniu klubo rėmėju tapusiu lošimų prekės ženklu „CBet“. Tai patvirtino Jonavos sporto klubo prezidentas Vaidas Vaškevičius ir „CBet“ atstovai.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Mūsų klubas šiais metais stipriai atsinaujino – turime naują trenerį, žaidėjus, bet su „CBet“ dirbsime jau penktą sezoną. Džiaugiamės tradicija tampančiu bendradarbiavimu.

Sieksime nenuvilti nei rėmėjų, nei miesto, nei sirgalių“ – kalbėjo klubo direktorius Vaidas Vaškevičius.

Pasidžiaugta ir tuo, kad tai yra vienas ilgiausių bendradarbiavimų tarp sporto bendruomenės ir prekės ženklo.

Jonavos ekipa per ketverius metus po „CBet“ pavadinimu iškovojo NKL čempionų titulą, o LKL 2023 metais užėmė ketvirtąją vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis