Justė Jocytė: „Norėtųsi, kad Lietuvos moterų krepšinis pasiektų vyrų lygį“

Palangoje, Kaune ir Vilniuje praūžė Justės Jocytės krepšinio stovykla, kurioje dalyvavusios jaunosios krepšininkės sėmėsi patirties iš geriausių Lietuvos moterų krepšinio trenerių.
Justė Jocytė
Justė Jocytė / FIBA nuotr.

„Tėčiui kilo idėja padaryti tokią gausią stovyklą, kad mergaitės gautų motyvacijos. Kiekviename mieste turėjome po garsų svečią. Tai puiki proga dalyvėms nusifotografuoti su įžymybėmis, Lietuvos legendomis”, – pasakojo geriausia 2022-ųjų metų Lietuvos krepšininkė Justė Jocytė.

Vertindama jaunųjų krepšininkių lygį, Justė Jocytė džiaugėsi, kad talentingų merginų netrūksta ir tik nuo įdėto darbo priklausys, ar moterų krepšinis džiaugsis tokiais pat rezultatais, kaip vyrų.

„Tų talentų yra pilna, aišku, sunku pasakyti, kuo jos taps. Jei tik pačios norės, aš joms to ir linkiu, Lietuvai to linkiu, vėl pakelti moterų krepšinio lygį, kad susilygintume su vyrais, o gal net ir geriau”, – linkėjo J.Jocytė.

VIDEO: Justės Jocytės stovykloje – pamokos iš garsių žaidėjų ir geriausių trenerių

Pirmą kartą organizuojama Justės Jocytės stovykla vyko Palangoje, Kaune, Vilniuje, o užsiėmimus vedė Martynas Airošius, Vilius Stanišauskas, Daiva Mažionienė, Darius Sirtautas, Milda Sauliūtė, Aurimas Andrušaitis, Edvinas Justa, Ilona Rimšienė, Rima Daunienė. Organizacinius stovyklos darbus atliko LKF merginų krepšinio atrankos programos vadovas Saulius Kuzminskas. Iš viso trijuose miestuose dalyvavo apie šimtą 14-16 m. amžiaus merginų iš visos Lietuvos.

Kaune vykusi stovykla sutapo su mergaičių „Jr. NBA League“ finalo ketverto varžybomis. Kovas dėl medalių stebėjusi Justė Jocytė, vėliau čempionių žiedus įteikė pergalę iškovojusioms Utenos „DSC- Wizards” krepšininkėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis