2023 10 10

L.Kleiza apie D.Zavacko šuolį į „Wolves“: „Tai pirmas toks perėjimas Lietuvoje“

Donatas Zavackas savo perėjimu iš Vilniaus „Ryto“ į Vilniaus „Wolves“ sudrebino Lietuvos krepšinio padangę, bet pradžiugino PIKENROLO veidą Liną Kleizą. „Man smagu, jog Lietuvoje atsirado sporto vadybininkų rinka“, – 15min laidoje PIKENROLAS sakė legendinis šalies krepšininkas.

Kiek daugiau nei metus laiko egzistuojantis „Wolves“ klubas nesiliauja stebinęs Lietuvos krepšinio visuomenės. Šįkart – prisikviesdamas kitos sostinės komandos Vilniaus „Ryto“ sporto vadovą Donatą Zavacką, kuris atvyksta į Tomo Inčiko poziciją.

2021-ųjų sausį į „Rytą“ sugrįžęs Zavas užgesino tikrą po Donaldo Kairio ir Rolando Jaručio atleidimo kilusį gaisrą. Giedriaus Žibėno vadovaujama komanda visus tris kartus žaidė „Betsafe-LKL“ finale, o kartą ir tapo šalies čempione.

Nors toks ėjimas įaudrino sirgalius, kurie D.Zavackui skyrė vidurinį pirštą, tačiau Linas Kleiza džiaugėsi tokiu itin retai pasitaikančiu įvykiu mūsų šalies krepšinyje.

„Visų pirma, tai jaunai ir augančiai organizacijai, kaip „Wolves“, iškart reikėjo stipraus sporto direktoriaus, kuris viską klube sudėliotų taip, kaip turi būti. Donatas Zavackas užsigarantavo, nes gerai dirbo „Ryte“, – 15min laidoje PIKENROLAS sakė L.Kleiza. – Mes kalbame apie Zavo pasirinkimą eiti ar neiti į „Wolves“, bet man smagu, jog atsirado sporto vadybininkų rinka. Kada jūs esate girdėję, jog Lietuvoje kažkuri komanda perviliotų kito klubo sporto direktorių, ypač sezono metu? Ir kad dėl to žmogaus dar vyktų kova? Tai – normali rinka. Žinoma, gal laikas tam nėra pats geriausias, galbūt viskas turėtų spręstis kažkaip kitaip, bet taip jau yra.“

Vilniaus „Wolves“/Donatas Zavackas
Vilniaus „Wolves“/Donatas Zavackas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis