Susipažinti su dvynių gyvenimo istorija ir kasdienybe galima jau šiandien – „YouTube“ tinkle paskelbta pirmoji, įžanginė, kartu su Holivudo prodiuseriais kurto realybės šou – serialo „Twin Ballers“ serija. Be internetinio TV šou planuojami tarptautiniai soc. tinklų projektai, brolių aprangos linija ir kiti projektai.
Rugsėjo viduryje Lietuvoje viešėjusio ir su broliais dirbusio „Emmy“ nominuoto JAV televizijos ir dokumentinių filmų prodiuserio Gary Waksmano ir jo komandos nuomone, įvairiapusė Lavrinovičių istorija ir jų charizmatiškos asmenybės yra galingas užtaisas, galintis sudrebinti ir paliesti ne tik krepšinio fanų, bet ir platesnės auditorijos, širdis.
Profesionalių sportininkų prekės ženklai pasaulyje – ne naujiena. NBA žvaigždės LeBrono Jameso imperijos vertė 2016 m. siekė 275 mln. dolerių. Futbolininkas Cristiano Ronaldo, turintis vyrams skirtą mados prekės ženklą CR7, 2018 m. iš savo papildomos veiklos uždirbo 108 mln. dolerių. „LavTwins“ – pirmas tokio tipo projektas Lietuvoje.
Ne paslaptis, kad profesionali krepšininkų karjera Darjušo ir Kšyštofo eina į pabaigą, o naujasis prekės ženklas – puiki galimybė pradėti visiškai naują gyvenimo etapą. Tiesa, kol „LavTwins“ komanda dirba prie ateities planų, plėtros į naujas rinkas strategijos ir naujų projektų kūrimo, patys broliai sako, kad šiuo metu visas jėgas atiduos Prienų „Skycop“ ir sieks sėkmingai užbaigti sezoną.
„Dabar dar koncentruosimės į aikštelę, nes čia yra pagrindinis mūsų darbas – kurti gražų krepšinį ir pasiekti „LKL“ pusfinalius“, – teigia Darjušas.
„Brolis šiandien labai pesimistiškas. Reikia sakyti, kad siekiam finalo, o kaip bus, matysim, – prideda Kšyštofas, – dėl „LavTwins“ irgi dirbam. Taip sunkiai filmavomės visą savaitę, o brolis neatsimena. Žiūrėsim, kaip gavosi.“
Projekto „LavTwins“ vadovo, Roko Mickevičiaus teigimu, broliams koncentruojantis į sezoną, specialistų komanda dirba su nauju prekės ženklu ir jo stiprinimu užsienio rinkose – pirmieji žingsniai suplanuoti JAV, Kinijoje: „Turime labai aiškius tikslus – norime įsitvirtinti didžiausiose pasaulio rinkose. „YouTube“ serialas yra tik pirmas žingsnis, skirtas susipažinimui su Lavrinovičių asmenybėmis ir gyvenimo būdu. Planuose – soc. tinklų projektai, originalus video turinys, mados linija ir vardiniai produktai. Konkrečių tolimesnių žingsnių išduoti negaliu, bet esu tikras, kad „LavTwins“, kaip ir patys broliai, netruks pralinksminti savo sekėjų.“
Anksčiau žaidę tokiuose Europos krepšinio granduose kaip Maskvos CSKA, Stambulo „Fenerbahce“, Madrido „Real“, Kauno „Žalgiris“, Lavrinovičiai kartu su „LavTwins“ sieks plėstis į kultūros ir pramogų pasaulį. Sekti „LavTwins“ veiklą galima socialiniuose tinkluose ir internetinėje svetainėje www.lavtwins.com.