2017 09 22

Lietuvis ragina pabusti FIBA magišku vaizdo klipu

Tarptautinės krepšinio federacijos (FIBA) arogancija erzina ne tik Ettore Messina. Vaizdo klipus kuriantis Giedrius Šiškovas savaip nusprendė kreiptis į krepšinio valdininkus, nesugebančius įvesti tvarkos krepšinyje.
Ettore Messina
Ettore Messina / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Klipe pavadinimu „FIBA, Wake UP“ (FIBA, pabusk), Gidranity pasivadinęs kūrėjas krepšininkų atakų vaizdais ir muzika sustiprina Italijos rinktinės trenerio Ettore Messina per Europos pirmenybes ištartus žodžius.

Italas negalės treniruoti Italijos rinktinės per naujai sukurtą „langų“ sistemą, pagal kurią pasaulio čempionato atrankos rungtynės bus žaidžiamos tomis pačiomis dienomis, kaip ir NBA bei Eurolygos mačai.

Dėl to nacionalinėms rinktinėms negalės atstovauti keli treneriai bei per šimtą geriausių Europos žaidėjų.

„Žinoma, nesu laimingas. Man patinka mano komanda, šie žaidėjai, bet, pagal dabartinę politinę situaciją, jei esi NBA ar Eurolygos dalis, esi eliminuotas iš pasaulio atrankos varžybų, – kalbėjo E.Messina, kuris pats dirba NBA klubo „San Antonio Spurs“ trenerių štabe ir nebegalės treniruoti Italijos rinktinės. – Esu skaitęs, ką apie tai yra sakę Ž.Obradovičius ir Š.Jasikevičius (abu yra kritiškai atsiliepę apie FIBA naują modelį). Treneriai ir žaidėjai apie tai galvoja panašiai, bet, deja, nei trenerių, nei žaidėjų nebūna kambaryje, kuriame priimami sprendimai.

Tai dar labiau pažemins federacijas, kurios bus priverstos surasti kitus žaidėjus, o paskui jiems pasakyti: „Ačiū, bet į čempionatą važiuos už jus stipresni žmonės.“ Tai – žemina žaidėjus. Tai begalinė istorija. Man smalsu bus išvysti, koks bus kitas žingsnis, kas laimės šį protų mūšį, kuris tęsiasi jau dvejus metus.“

VIDEO: [Gidranity] FIBA, Wake Up

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis