Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 08 31

Lietuvos moksleivių krepšinio lyga sezoną pradeda socialine kampanija

Tūkstančiai rungtynių, apie 500 komandų, 12 čempionatų: spalį startuosiančiam naujajam savo sezonui Lietuvos moksleivių krepšinio lyga pasiruošusi jau šiandien, į duris beldžiantis mokslo metams ir Europos vyrų krepšinio čempionatui. Socialinė kampanija „Laikas tikėti yra dabar“ kviečia visuomenę patikėti jaunųjų žaidėjų, kurių lygoje yra apie 8200, talentu dar iki jiems tampant kurios nors srities žvaigždėmis.
Jonas Valančiūnas
Jonas Valančiūnas / MKL nuotr.

Mažajam krepšininkui reikia ūgtelėti bent pusmetrį, kad praaugtų šalies sporto legendas Arvydą Sabonį arba Joną Valančiūną. Tačiau aikštelėje jį ir jo komandos draugus įsuka aistros, niekuo nenusileidžiančios suaugusiųjų krepšinio čempionatams. Lietuvos moksleivių krepšinio lygos, šį sezoną įgijusioje rėmėjo „Lidl“ vardą, vienijami jaunieji sportininkai – drauge su prekybos tinklu sukurtos socialinės reklamos herojai. Kartu su jais ekrane pasirodo J.Valančiūnas, buvęs Moksleivių krepšinio lygos ugdytinis, šiandien – Lietuvos krepšinio profesionalas, „Raptors“ komandos žaidėjas.

„Tikiuosi, kad šiuo klipu pasiųsime stiprią žinutę visiems – treneriams, tėvams, visuomenei. Smagu spausti ranką ir fotografuotis su čempionu. Bet iki pergalių kiekvienas mažas žmogus turi nueiti sunkų kelią. Ir kartais jam labai reikalingas tikėjimas, parama, paskatinimas“, – įsitikinęs J. Valančiūnas.

Televizijos klipas, šiandien išvysiantis ekranus – viena iš sudėtinių Lietuvos moksleivių krepšinio lygos ir „Lidl“ kampanijos „Laikas tikėti yra dabar“ dalių. Su jaunųjų sportininkų istorijomis, kurios atskleidžia, kokį vaidmuo jų gyvenime tenka krepšiniui, visi norintieji galės susipažinti projekto svetainėje www.lidl.lt/mkl.

„Siekiame, kad priklausymas moksleivių krepšinio lygai prilygtų kokybės ženklui, – sakė lygos vadovas Martynas Račkauskas. – Savo ruožtu nuosekliai tobuliname varžybų organizavimo kokybę ir kultūrą, sudarydami sąlygas lavinti individualų žaidėjų meistriškumą.“

VIDEO: LIDL oficialus moksleivių krepšinio lygos rėmėjas

Lygos misija – per aktyvų laisvalaikį, tinkamų mitybos įpročių ugdymą kurti aplinką, palankią atskleisti jaunimo talentus, nebūtinai sportinius. Aktyvūs, užsispyrę, savarankiški, noriai mėginantys jėgas įvairiose srityse – tokie yra lygos žaidėjai.

„Prekybos veiklą Lietuvoje pradėję prieš gerus metus, iš patirties žinome, koks vertingas kiekvienam naujokui yra palaikymas. Sveika kokybiška mityba, sveikas gyvenimo būdas ir asmeniniai bei komandiniai pasiekimai reikalauja ilgalaikio darbo, įpročių ir pastangų. Bendradarbiaudami su Lietuvos moksleivių krepšinio lyga, išreiškiame savo solidarumą su kiekvienu, turinčiu svajonių ir pasiryžusiu jų siekti“, – sakė Radostinas Roussev-Peine'as, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Lietuvos moksleivių krepšinio lygoje rungtyniauja 11–19 metų vaikinai ir merginos. Kasmet nuo spalio iki gegužės galo vykstantis lygos sezonas – svarbi nacionalinės krepšinio piramidės dalis, nes būtent čia įvyksta pirmasis sporto kovos krikštas, patiriami pirmieji iššūkiai ir nusivylimai bei, žinoma, pergalės džiaugsmas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?