24fly.com prekės ženklui atiteks ir garbingiausia reklaminė pozicija – šios kompanijos pavadinimas puikuosis ant „Lietuvos ryto“ komandos marškinėlių priekinės dalies.
Sostinės krepšinio klubas naudosis šios skrydžių bilietų platinimo bendrovės paslaugomis keliaujant į Europos taurės varžybas.
„Tai labai sparčiai auganti lėktuvo bilietus platinanti bendrovė, kuri yra nauja, moderni ir siekia pačių aukščiausių tikslų. 24fly jau veikia 9 Europos šalyse. Tikime, kad klubas padės Lietuvos verslininkams pristatyti savo prekės ženklą ir tapti patikimu kelionių partneriu europiečiams,“ – teigė „Lietuvos ryto“ komandos direktorius Darius Gudelis.
„Lietuvos ryto“ komanda oficialiai naują generalinį rėmėją pristatys antradienį, 12 valandą vyksiančioje spaudos konferencijoje Vilniaus oro uosto išvykimo salėje. „Lietuvos ryto“ klubas išvyks žaisti Europos taurės rungtynių su Berlyno ALBA.
24fly.com „Lietuvos ryto“ komandai šį sezoną skirs 250 tūkstančių eurų.
„24fly.com“ – tai 2016 metų pradžioje Lietuvoje startavusi kelionių planavimo platforma šiuo metu veikianti devyniose rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Danijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje ir klientus nuolat aptarnaujanti šešiomis skirtingomis kalbomis. „24fly.com“ pačių sukurta ir vystoma skrydžių paieškos platforma išsiskiria savo lankstumu bei funkcionalumu. Pagrindinis išskirtinumas – gebėjimas surasti geriausius įmanomus variantus jungiant skrydžius.