Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 02 16

LKL neigia susidomėjimo KMT varžybomis mažėjimą – bilietų pardavimas auga

Pirmąją „KIDY Tour – Karaliaus Mindaugo taurės” ketvirtfinalio dieną iš turnyro pasitraukus pernai metų čempionams Vilniaus „Lietuvos ryto” krepšininkams, viešumoje imta kelti klausimą, ar turnyras pasmerktas nesėkmei. LKL vadovai tai neigia.
Žygimantas Surintas
Žygimantas Surintas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Anot LKL.lt ir „Tiketos“, bilietų pardavimai į KMT finalinį ketvertą šoktelėjo į pirmą vietą ir pagal parduodamų bilietų skaičių aplenkė pripažintų atlikėjų koncertinius turus.

„Taip, mes girdėjome daug įvairių kalbų, kad po „Lietuvos ryto“ pralaimėjimo turnyras pasmerktas žlugti. Mes taip nemanome. Krepšinio grožis yra tai, kad jis nenuspėjamas. Mes vis dar prižadame krepšinio gerbėjams geriausią renginį su atkakliausiomis kovomis, nuostabiais muzikiniais pasirodymais, šou elementais ir kitomis atrakcijomis“, – sakė LKL komercijos direktorius Žygimantas Surintas.

Žiūrovai laukia ne tik naujo čempiono, bet ir tritaškių bei dėjimų konkursų, Lilo ir Innominės bei kitų įspūdingų muzikinių pasirodymų, šou elementų. Be to, krepšinio gerbėjai galės laimėti istorinius prizus – 50 tūkst. eurų, egzotiškas keliones ir skrydžius į užsienio šalis. Renginio organizatoriai žada ir keletą techninių sprendimų, kurie Lietuvoje dar niekada nebuvo įgyvendinti. Pats Kauno „Žalgirio” klubo vadovas Paulius Motiejūnas jau anksčiau sakė besitikintis Kaune išvysti pilną areną ir sirgalius sukuriančius tokią atmosferą, kokios Kaune dar nėra buvę.

Jau aišku ne tik tai, kad antrus metus iš eilės vykstantys turnyras turės naują čempioną, bet ir keturios komandos, kurios kausis dėl taurės – Kauno „Žalgiris“, Panevėžio „Lietkabelis“, Prienų–Birštono „Vytautas“ ir Utenos „Juventus“.

Bilietus į KMT finalo ketvertą galite įsigyti „Tiketos“ kasose arba internetiniame puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais