Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 09 19

LKL pristato generalinį rėmėją ir keičia savo veidą

Lietuvos krepšinio lyga pradeda naują etapą. Generaliniu LKL rėmėju tapo lažybų bendrovė „Betsafe“, kartu su nauju partneriu LKL pristato ir pakeistą ženklą.
Naujasis LKL logotipas
Naujasis LKL logotipas

LKL čempionatas artimiausius trejus metus bus vadinamas „Betsafe–LKL“, o lygos ženklą sudarys kamuolio siluetas. Bendradarbiavimas iškilmingai pristatytas prieš atidarymo rungtynes Panevėžyje tarp „Lietkabelio“ ir Utenos „Juventus“.

„Simboliška, kad naują puslapį verčiame jubiliejinio LKL sezono pradžioje, – pasirašydamas sutartį prieš 25-ąjį LKL sezoną teigė lygos generalinis direktorius Romualdas Brazauskas. – „Betsafe“ dirba su ryškiausiais pasaulio sporto ženklais ir asmenybėmis, o prisijungimas prie Lietuvos krepšinio lygos – didelis mūsų darbo įvertinimas.“

„Betsafe“ remia Lietuvos krepšinio ir futbolo federacijas, žymiausios bendrovės partnerystės pasaulyje – „Manchester City“ futbolo klubas ir mišrių kovos menų žvaigždė Conoras McGregoras.

„Mums svarbu tai, kas svarbu žmonėms, – sakė bendrovės generalinė direktorė Baltijos šalyse Ilze Jansone. – Nors esame tarptautinis prekės ženklas, kiekvienoje rinkoje ieškome to, kas kelia didžiausias emocijas mūsų auditorijai – Lietuvoje tai be jokių abejonių yra krepšinis. Norime būti su tais, kurie aistringai užsidegę siekia savo tikslų – LKL yra būtent tokia. Kelis pastaruosius metus matėme akivaizdų LKL tobulėjimą visomis prasmėmis – veiklos organizavimas, komunikacija ir, svarbiausia, stipriai išaugęs komandų pajėgumas, konkurencija. Tikiu, kad dirbdami drauge lygą pakelsime į dar aukštesnį lygį, o „Betsafe“ sukurs dar daugiau vertingos patirties savo klientams.”

LKL iškilmingai pristatė naują ženklą per ceremoniją likus vos kelioms minutėms iki atidarymo rungtynių pradžios – ženklas atidengtas „Cido“ arenos aikštės centre.

Pagrindinis šio ženklo motyvas ir principas – sukurti dviejų pastarųjų LKL logotipų simbiozę. Ankstesniuose ženkluose dominavo kamuolys ir Lietuvos vėliavos spalvos.

„Šiuo kamuoliu siekiama pavaizduoti veržlumą ir krepšinio pasaulį, kuriame Lietuva – labai ryški šalis, – pristatydamas naują lygos ženklą sakė R. Brazauskas. – Krepšinis – tai vienas mūsų tautos identitetų, per kurį prisistatome pasauliui.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?