Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 10 16

„Nevėžio“ abonementų farsas: savivaldybės išpirkti bilietai perpardavinėjami internete

Skambiai Kėdainių rajono savivaldybės vadovų, krepšinio klubo „Nevėžis“ ir politiko bei mecenato Ramūno Karbauskio pradėto projekto „Žiūrėk krepšinį blaiviomis akimis“ spragos suteikė galimybę norintiems pasipelnyti.
Kėdainių „Nevėžio“ abonementai
Kėdainių „Nevėžio“ abonementai

Apie Kėdainių savivaldybės prieštaringą sprendimą išpirkti 300 abonementų į „Nevėžio“ rungtynes 24sek.lt jau rašė. Tuomet pavyko išsiaiškinti, kad iš pirmo žvilgsnio kilnus Kėdainių rajono mero Sauliaus Grinkevičiaus sumanymas, kuriuo siekiama metinius bilietus išdalinti ugdymo įstaigų mokiniams, labiau panašus į iš anksto suplanuotą aferą.

Krepšinio klubo „Nevėžis“ dabartinis prezidentas Romanas Seliava yra geras mero bičiulis. Abu vyrai yra susiję su viena didžiausių šio regiono bendrovių „Daumantai LT“. Dabartinis meras yra šios bendrovės savininkas ir ilgametis jos vadovas, o R.Seliava šiuo metu yra jos bendraturtis.

Nors paaiškėjus šioms detalėms, suteptą mero mundurą puolė skalbti R.Karbauskis, teigdamas, kad ši idėja yra jo, politikas taip ir nesugebėjo atsakyti į esminį klausimą, kodėl savivaldybė išpirko 300 abonementų, kainuojančių po 100 eurų, ir išdalijo juos vaikams, kai vienas apsilankymas rungtynėse moksleiviui kainuoja tik 1 eurą.

Per sezoną „Nevėžis“ sužais tik apie tris dešimtis rungtynių, tad jei du „Daumantai LT“ bendraturčiai nebūtų perdėlioję savivaldybės pinigų iš vienos kišenės į kitą, LKL autsaiderio rungtynes galėjo pamatyti kur kas daugiau vaikų.

15min.lt nuotr./Kėdainių „Nevėžio“ abonementų pardavimo schema
15min.lt nuotr./Kėdainių „Nevėžio“ abonementų pardavimo schema

Tačiau tai tik viena šios skandalingos istorijos pusė. Antroji yra dar įdomesnė. Apie Kėdainių kraštą rašantis portalas kedainietis.lt skelbia, jog internete jau pasirodė skelbimai apie parduodamus abonementus į „Nevėžio“ varžybas Kėdainių arenoje.

Publikacijoje teigiama, kad šimtą eurų kainavusius abonementus iš apsukrių kėdainiečių galima įsigyti už 20-40 eurų. Skaitytojo atsiųstame pokalbyje pardavėjas prisipažįsta, kad 100 eurų už galimybę stebėti Kėdainių komandos varžybas yra per brangu, o pats į varžybas eiti nesiruošia.

Kodėl aš turiu rūpintis, jei mūsų savivaldybė nesugeba visko sudėlioti tinkamai.

„Tikrai yra žmonių, kurie nori eiti, bet jiems neprieinama ta 100 eurų kaina, manau, pardavęs jį už pirkėjui tinkamą kainą jis bus laimingesnis ir eis į varžybas, nei tam, kuriam aš jį atiduosiu ir vėl bus ta pati situacija – gaunu ir parduodu. Kažkas kitas pasipelnys, Kodėl aš turiu rūpintis, jei mūsų savivaldybė nesugeba visko sudėlioti tinkamai?“ – klausė kėdainietis.

Nors Kėdainių arenoje vykstančiose varžybose pusę tribūnų turėtų užimti projekte dalyvaujantys mokiniai, kol kas nė vienose varžybose to dar nebuvo.

Jau spėta suskaičiuoti, kad savivaldybė „paklojo“ keturis kartus daugiau nei būtų buvę, jei moksleiviams būtų pirkę atskirus bilietus į rungtynes, kainuojančius po 1 eurą. Pažymima, kad Kėdainių biudžetui šis „Nevėžio“ klubą gelbėjantis projektas kainavo 30 tūkst. eurų. Dar tiek pat turėtų kainuoti projekto dalyvių pavežėjimas į varžybas. 

Rajoną valdantys politikai neoficialiuose pokalbiuose pripažįsta, kad jei ne šis projektas, praėjusį sezoną lažybų skandaluose murkdęsis klubas nebūtų startavęs LKL pirmenybėse, nes nebūtų turėjęs pinigų.

24sek.lt primena, kad nuo 1995 m. Kėdainių taryboje dirbęs S.Grinkevičius šių metų kovą politinėje Kėdainių padangėje susprogdino tikrą bombą, kai sugebėjo laimėti mero rinkimus Darbo partijos bastione. Skandalingą žinutę apie „Nevėžio“ abonementų perpardavinėjimą paskelbęs portalas kedainietis.lt yra laikomas Darbo partijos pagrindiniu ruporu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?